-
1. Data: 2013-07-04 22:54:59
Temat: virgin mobile - kto dzwonił
Od: Klebespachtel <f...@o...pl>
Witam,
czy w tej sieci jest dostępna usługa wysyłająca smsy w momencie kiedy
ktoś próbował się do nas dodzwonić gdy mieliśmy wyłączony telefon (kto
tam, kto dzwonił itp. - analogiczne usługi w innych sieciach)? Mam
starter na testach i wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego :/
Pozdro
-
2. Data: 2013-07-05 16:44:06
Temat: Re: virgin mobile - kto dzwonił
Od: dizel <x...@x...xx>
On Thu, 04 Jul 2013 22:54:59 +0200, Klebespachtel <f...@o...pl>
wrote:
>Witam,
>
>czy w tej sieci jest dostępna usługa wysyłająca smsy w momencie kiedy
>ktoś próbował się do nas dodzwonić gdy mieliśmy wyłączony telefon (kto
>tam, kto dzwonił itp. - analogiczne usługi w innych sieciach)? Mam
>starter na testach i wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego :/
Oficjalnie nie mają takiej funkcji w VM ale można sobie samemu to
zrobić ustawiając przekierwowania w telefonie: "gdy telefon zajęty" i
"gdy poza zasięgiem" na numer 790998725
Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725#
Pozdrawiam
-
3. Data: 2013-08-13 12:46:23
Temat: Re: virgin mobile - kto dzwonił
Od: jędrek <w...@p...onet.pl>
"dizel" news:tomdt8phvo8h3u2hpfg9u3u23vl3b32htr@4ax.com
> Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725#
Czy numer 790998725 to dla virgin takie coś samego jak dla play 790998250?
Oczywiście każdy odpowiednio z nich dedykowany do wskazanych sieci i
wzajemnie NIEzamienne między sobą (?)
W Play widzę, że takie komunikaty, że ktoś tam do nas się dobijał przychodzą
właśnie z nr 790998250.
Jaki jest kod odwołujący w virgin wszystkie te przekierowania?
Załóżmy, że znudziły mnie te sms informujące o tym, że ktoś do mnie próbował
dzwonić i chcę kompletnie wyłączyć te informacje. Jakim kodem wówczas należy
to w virgin zrobić?
Póki co wklepałem wskazane przez ciebie kody, ale info żadne na virgin nie
przychodzi o dobijającym się do mnie numerze
Czyżby potrzebowali 24h aby przemieliły ich młyny uruchomione
przekierowanie?
-
4. Data: 2013-08-13 19:55:03
Temat: Re: virgin mobile - kto dzwonił
Od: dizel <x...@x...xx>
On Tue, 13 Aug 2013 12:46:23 +0200, jędrek
<w...@p...onet.pl> wrote:
>"dizel" news:tomdt8phvo8h3u2hpfg9u3u23vl3b32htr@4ax.com
>
>> Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725#
>
>Czy numer 790998725 to dla virgin takie coś samego jak dla play 790998250?
>Oczywiście każdy odpowiednio z nich dedykowany do wskazanych sieci i
>wzajemnie NIEzamienne między sobą (?)
Raczej nie ten z końcówką 250 to jest chyba do notki sms jeśli dobrze
pamiętam. Generalnie te nr są takie same dla Play i Virgin. Co do
tego z końcówką 725 to mam w Play i w Virgin ustawiony w
przekierowaniach i działa. Ja mam ustawione to tak:
Przekieruj wszystkie - wyłączone
przekieruj gdy zajęte, nieodebrane, nieosiągalny ten numer tylko w
formie takiej: +48790998725
Spróbuj ręcznie go wklepać w przekazach połączeń.
>
>Jaki jest kod odwołujący w virgin wszystkie te przekierowania?
>Załóżmy, że znudziły mnie te sms informujące o tym, że ktoś do mnie próbował
>dzwonić i chcę kompletnie wyłączyć te informacje. Jakim kodem wówczas należy
>to w virgin zrobić?
Albo ręcznie usunąć z przekierowań, albo kod powinien działać ##002#
>
>Póki co wklepałem wskazane przez ciebie kody, ale info żadne na virgin nie
>przychodzi o dobijającym się do mnie numerze
>Czyżby potrzebowali 24h aby przemieliły ich młyny uruchomione
>przekierowanie?
Raczej nie, powinno coś działać od ręki więc posprawdzaj u siebie w
telefonie bo może gdzieś coś źle wklepałeś.
Pozdrawiam