  • 1. Data: 2013-07-04 21:57:17
    Temat: Czy da się jeszcze uratować dane? Lumia 800
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Witam.
    Orientuje się ktoś, jak przywrócić ustawienia (kontakty, konfiguracja,
    zainstalowany soft) pod Windows Phone, Lumia 800?
    Oddałem telefon do serwisu - odebrałem wyczyszczony :-/ Spodziewałem się, że
    w najgorszym razie przywrócę telefon z kopii zapasowej utworzonej przed
    miesiącem przy okazji aktualizacji, tymczasem lipa: podpięcie telefonu do
    PC, pod Zune daje tylko tyle, że rozpoznaje go jako nowe urządzenie i nie
    mam żadnego dostępu do wcześniejszej kopii zapasowej.
    To:
    http://www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp7/basics/
    restore-a-backup-to-my-phone
    ...nie działa :(
    Mea culpa: na początku użyszkodnikowania telefonu zarejestrowałem konto w
    usłudze Microsoftu, ale pod zasugerowanym loginem (jakieś cyferki) którego
    oczywiście nie pamiętam i nie zapisałem.

    Jest jakaś szansa? Na chwilę obecną jestem do tyłu 16 miesięcy jesli chodzi
    o telefony (przenosiłem via BT z E52 leżącej od tego czasu w szufladzie,
    czyli to jeszcze mogę zrobić) plus cały zakupiony z tego zapomnianego konta
    soft :-/

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 2. Data: 2013-07-04 23:30:19
    Temat: Re: Czy da się jeszcze uratować dane? Lumia 800
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Aha, w Zune figuruje cały czas - pod przyciskiem "zaloguj się" - coś takiego
    jak "GRACZXXXXXXXXXX", gdzie "iksy" to dziesięciocyfrowy numer. Próbowałem
    użyć go w opcji odzyskiwania hasła na live.com (przypuszczając, że to jest
    właśnie login / adres email, pod którym logowałem się półtora roku temu) w
    zestawieniu z @xboxlive.com, ale nie działa. Wyskakuje komunikat:
    "Nieprawidłowa nazwa konta Microsoft. Spróbuj ponownie."

    Koziołek

  • 3. Data: 2013-07-05 09:47:11
    Od: "Koziołek" <W...@g...pl>

    OK, temat zamknięty.

    Koziołek

  • 4. Data: 2013-07-06 19:13:02
    Temat: Re: Czy da si?eszcze uratowa?ane? Lumia 800
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 09:47:11 +0200, Kozio?ek napisał(a):
    > OK, temat zamkni?.

    Ale co - pogodziles sie ze strata, przypomniales haslo, czy znalazles
    sprytny sposob ?

    J.

  • 5. Data: 2013-07-07 00:21:55
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    J.F. napisał:>> OK, temat zamkni?.

    > Ale co - pogodziles sie ze strata, przypomniales haslo, czy znalazles
    > sprytny sposob ?

    Zestawiłem w końcu odpowiedniego nicka z odpowiednią domeną :)
    Ale i tak nie zadziałało w 100%. To znaczy przywróciło kontakty i notatki -
    sprawa najważniejsza - ale soft i ustawienia poszły się paść :-/

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 6. Data: 2013-07-07 07:06:48
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 00:21:55 +0200, Koziołek napisał(a):

> [...]
    > Ale i tak nie zadziałało w 100%. To znaczy przywróciło kontakty i notatki -
    > sprawa najważniejsza - ale soft i ustawienia poszły się paść :-/

    Tak mi się przypomniało jak przesiadałem sie z N8 na 700. Zrobiłem kopię
    wszystkiego z N8, a przywróciłem dane na 700. Nawet zainstalowane
    aplikacje, czy wpisy w kalendarzu, się pojawiły na 700.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy