  • 41. Data: 2009-12-20 20:51:29
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Właśnie w pewnym miejscu trwa mikrodyskusja na temat surrealizmu używania
    > na iPoo tematu zerżniętęgo z HTC Sense, co staje się coraz powszechniejsze
    > :-)

    Zapomnial juz Androkidd na WM czy "slide to unlock" nagminie lasnowany w
    kregu WMtroli ?

  • 42. Data: 2009-12-20 20:53:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > postawisz na to zdechniecie? mnie narazie przy WM trzyma automapa,
    > klawiatura.. i parę pomniejszych programów. Gdybyś był na 100% pewien
    > tego zdechnięcia, to wiekszość firm musiałby przenieść sie na iPhona
    > albo androida.

    I pewnie to robia ... a przepraszam podobno market ma juz 800 aplikacji.
    Automapa juz sie pisze na innne platformy

    >Dlamnie byłby to najlepszy dzień w moim życiu: uwolniłbym
    > sie w 100% od produktów microsoftu. Jednak jeśli taki dzień nadejdzie,
    > to Ty w tym dniu dalej będziesz sponsorował Bila Gatesa...

    "pryszczo fobie mnie nie interesuja" uzywam tego co uwazam za potrzbne w
    danej chwili i moge uzywac XP niedobrego billa ale WM jest spartolone

  • 43. Data: 2009-12-20 20:54:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > LOL, masz takie samo mierne pojęcie o motoryzacji jak telefonach.

    Buzka pa ... a moze pokazesz nam tego wolnosacego merca majacego 100KM z
    litra ?

  • 44. Data: 2009-12-20 20:55:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

    > Jaaasne, już tak wszystkim płaci :) A jakby google jeszcze doplaciło
    > to w ogóle. Art kiepski, ale watpię aby sponsorowany był, po za tym
    > ankieta chyba stara jak świat, bo wiekszość nieaktualna (np mmsy, 3g).

    A teraz otworz Chipa i zobacz kto ich utrzymuje

  • 45. Data: 2009-12-20 20:57:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To jak zdiagnozujesz tą chorobę u osób które mają sprzęt droższy od iPoo?

    Ze sa ofiarami marketingu... albo dostali ten drozszy od firmy wiec nie
    ma innego wyjscia trzeba bronic badziewia.

    > Bo mi się wydaje, że ta choroba nazywa się zdrowy rozsądek. Zresztą już
    > nawet u powszechnie uważanych za głupich amerykanów zaczyna wygrywać, Droid
    > sprzedaje się lepiej niż iPoo.

    Nie oslabiaj mnie.... porownujesz sprzedaz w pierwszym tygodniu do 3
    letniego iphona. Gratuluje

  • 46. Data: 2009-12-20 20:58:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Pisałeś o braku pieniędzy na iPoo, co chyba nie jest całkiem prawdą u osób
    > które zapłaciły więcej albo tyle samo, tylko za lepszy sprzęt.

    Niektorzy nie szanuja pieniadzy kupujac drogi zlom na WM , bywa

    > w sumie tak, choć N900 to próby beta na ludziach, podobnie jak Android w
    > pierwszym roku, kiedy tylko był G1 na rynku i nic więcej. Jedyną różnicą
    > jest to, że N900 za rok może być bardzo ciekawe urządzenie, a co do G1 to
    > już wiadomo, że to niestety nieudane ogniwo rozwoju prowadzące do dobrych
    > urzadzeń jak Hero czy Droid.

    Stek bzdur... to juz wiemy. N900 to taki folklor jak cala seria Nokii.

  • 47. Data: 2009-12-20 21:02:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

    > Czyli do mnie. A ja twierdze i bede twierdzil, ze iPhone jest jedynie
    > bardzo
    > udanym efektem dobrze przygotowanego marketingu. I tak naprawde, tym
    > bardziej kazdy, kto cierpi na brak $$$, gruntownie sie zastanowi kilka
    > razy,
    > zanim kupi ten telefon, wybierany czesto dla lansu i potem sam sie przekona
    > jaki byl niezaradny i przeplacil za cos, co nie jest do konca warte swej
    > ceny.

    A my wiemy ze Cie nie stac i dorabiasz idelogie, uzgodnij zeznania z
    kolegami jak moze byc dla lansu jak jest tyle drozszych urzadzen

    > Zauwazylem ten fenomen bezposrednio po premierze iPhona( tego pierwszego)
    > w USA. To byl typowy szal odruchu stadnego.

    Slusznie bo jak cos dobre to nikt tego nie kupuje... nowa teoria ekonomii ?

    > Znajac jednak usposobienie Jankesow, nie wierzylem do konca, ze gdy
    > telefon trafi do Europy, madra populacja starego kontynentu nabierze sie na
    > ten sam haczyk.

    I pewnie dlatego w Europie iphon sprzedaje sie swietnie za to durni
    europejczycy nabrali sie na Windows Mobile jak dzieci lykajac ten
    amerykanski szajs

    > A co do wyboru, osobiscie uwazam, ze HP czy HTC, MDA maja znacznie
    > ciekawsze
    > propozycje do zaoferowania i za bardziej rozsadna cene, niz "ipoo" - jak to
    > pieszczotliwie okresla Waldek Godel :)

    Bez watpienia mulasty WM :) ktory za 2 lata bedzie martwy bo kto by
    chcial takie totalne nieporozumienie poza paroma nawiedzonymi
    europejczykami z krajow trzeciego swiata

  • 48. Data: 2009-12-20 21:03:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Wskaż konieczność użycia rysika, najlepiej na przykładzie Touch HD2

    A na 21 calowym telewizorze tez nie trzeba. Swoja droga Microsoft nie
    potrafil zrobic normalnego UI to powiekszyl telefon do obsurdalnych
    rozmiarow smieszne i straszne a i tak w Ustawieniach czy w menadzerze
    plikow palcem to mozna sobie .... skasowac nie to co sie chce

  • 49. Data: 2009-12-20 21:04:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W pisze:

    > Mam starusieńkiego HTC Hermes z 2,8 cala i po stylus (w sumie to bardziej
    > długopis xD ) sięgam praktycznie tylko jak rozwiązuję sudoku ;] Cała reszta
    > za pomocą palca (przy czym 90% albo i więcej programów to jest właśnie 3rd-
    > party :P )

    Kitu kitu :) ludzie nie maja tak cienkich palcow

  • 50. Data: 2009-12-20 21:05:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bez przesady. Porownanie Ferrari do iPhona to juz przejaw skrajnego
    > szalikowania temu jakze przereklamowanemu produktowi :)

    Oczywiscie ze Ferrari jest do dupy... widziales bagaznik albo 5 osobowe
    Ferrari ? eee do bani z takim autem