  • 141. Data: 2009-12-30 10:16:46
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Racja! Powiedz mi jednak co Ciebie trzyma przy dużym Windowsie?

    Ciekawosc co jeszcze spieprza :) A tak serio... "to tylko internetowy
    komputer do trolowania" wiecej czasu spedzam z innymi systemami.

    Wiesz Linux slabo na desktopie wpisuje sie w AD, Exchanga czy WSUSa.
    Ale to nie znaczy ze Windows jest lepszym serwerem Web. To jak z
    systemami mobilnymi WM ma kilka zalet ale nie naleza do tego
    a) UI z calym tym "wizual badziwiem"
    b) filozofia systemu i wspoldzielonych biblioteka co za tym idzie
    stabilnosc.

    Jak widziales a moze i nie, uzywam na codzien WM6.5 i Androida i
    kazdego z innego powodu.

  • 142. Data: 2009-12-30 10:28:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jak w iphonie ... na pierwszym ekranie.... tak wiem Windows Mobile jak i
    > Windowsy duze nie odkryly magii wirtualnych pulpitow... to za trudne jest
    > widac dla programistow.

    Wirtualne pulpity? Hmm po to żeby mieć pierdylion ekranów ikonek, z
    pierdylionem badziewia w stylu fleta albo piwa??

    > Buhahah cieszymy sie ... masz zamiar sie przywiazac do WM i dac sie z nim
    > pochowac za 3 lata ?

    Przyzwyczaić to się można do teściowej, do WM nie mam potrzeby.

  • 143. Data: 2009-12-30 10:34:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Wirtualne pulpity? Hmm po to żeby mieć pierdylion ekranów ikonek, z
    > pierdylionem badziewia w stylu fleta albo piwa??

    Fajnie ale powiedz jak sie zyje w takim oderwaniu do swiata i rynku ?

    > Przyzwyczaić to się można do teściowej, do WM nie mam potrzeby.

    No faktycznie 9% udzial w rynku ... to juz tylko ci xda chyba robia

  • 144. Data: 2009-12-30 11:02:01
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dla ZU (zwyklego uzytkownika) owszem takm ja tam sobie ROMY zmieniam bo
    > lubie. A teraz zadanie domowe. Podejdz do pierwszej lepszej osoby na
    > ulicy i pokaz je iphona i WM. Zrozumiesz wtedy gdzie tkwi rozwiazanie.

    > Ale widziales fora WM prawda i zapewne czytales jak to Omnia trafila do
    > ludu i zaczely sie pytania tak banalne ze leb urywa ? I prosze nie mow
    > ze w WM wszystko jest takie proste i intuicyjne jak w iphonie.

    Oczywiście, że wybiorą ipoo - ale nie dlatego że jest prosty w użyciu,
    botego na pierwszy rzut oka nie widać. Zrobią to dlatego, że wygląda jk
    zabawka z odpustu - kolorowy, dużo kolorowych ikonek, oo jakie fajne
    ikonki kolorowe, ooo.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 145. Data: 2009-12-30 11:04:53
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Jak w iphonie ... na pierwszym ekranie.... tak wiem Windows Mobile jak i
    > Windowsy duze nie odkryly magii wirtualnych pulpitow... to za trudne
    > jest widac dla programistow.

    Tak, tak, a pan doktor kazał przytakiwać.

    Czy kolejne strony z ikonkami nazywasz wirtualnym pulpitem?

  • 146. Data: 2009-12-30 11:06:11
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > a) UI z calym tym "wizual badziwiem"
    > b) filozofia systemu i wspoldzielonych biblioteka co za tym idzie

    Janek! Toż Ty jesteś kompletnie SPACZONY! Przecież używasz Linuxa, a
    tego się trzeba było nauczyć, nie każdy to potrafi!

  • 147. Data: 2009-12-30 11:38:57
    Temat: Re: u?ytkownicy s? chorzy psychicznie
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

> [...]
    > menu aplikacji na iP które jest podobne np do tego z Palmos, Newton).
    > Ktoś kto miał już od dawna jakieś pda i nie miał do czynienia z WM ani z

    To porównujesz standardowe powłoki dwu systemów abstrahując zupełnie od
    mnogości i różnorodności urządzeń na których WM chodzi.

  • 148. Data: 2009-12-30 11:46:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    op23 pisze:

    > To porównujesz standardowe powłoki dwu systemów abstrahując zupełnie od
    > mnogości i różnorodności urządzeń na których WM chodzi.

    ta grupa ma w nazwie "telefonia" i naprawde wiem ze w Larku Freebird
    jest jakis praprodzek WMa (oczywiscie szczelnie zakryty interfejsem od
    Larka). Mnogosc urzadzen jest bez watpienia problemem bo wymaga
    przewidywania skalowania "guzikow" zaleznie do dwoch zmiennych
    rozdzielczosci i wielkosci ekranu czyli dpi. Zreszta sam Microsoft
    zaczal z tym problemem walczyc wystarczy zobaczyc jak bardzo okrojone sa
    dopuszczalne rozwiazania hardware dla WM7.

  • 149. Data: 2009-12-30 12:11:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy kolejne strony z ikonkami nazywasz wirtualnym pulpitem?

    On w zyciu nie widzial wirtualnego pulpitu i ubzdurał sobie że to co widzi w
    iphonie to wirtualny pulpit, szkoda tylko, że nie można na "tych pulpitach"
    uruchamiać różnych programów.

  • 150. Data: 2009-12-30 12:14:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > On w zyciu nie widzial wirtualnego pulpitu i ubzdurał sobie że to co widzi w
    > iphonie to wirtualny pulpit, szkoda tylko, że nie można na "tych pulpitach"
    > uruchamiać różnych programów.

    A co to ma do rzeczy ? W Androidzie uruchomiony program nie jest
    przypisany do pulpitu, bo i po co, wiec widac ze posiadacze Windows nie
    sa wstanie ogarnac tego tematu jak kilka pulpitow z widgetami i skrotami
    to ich przerasta.