    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Date: Thu, 31 Dec 2009 07:26:42 +0100
    <hgqkf5$h4s$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hgsc9e$eq1$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@4...com>
    <hh9q19$9jf$3@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>
    <hha1gk$7j9$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com>
    <hha4rr$kfs$1@inews.gazeta.pl> <hhas8b$jf8$1@news.onet.pl>
    <hhcd27$q2l$1@inews.gazeta.pl> <hhcdi6$nrh$1@news.onet.pl>
    <hhcdrt$sng$1@inews.gazeta.pl> <hhcf9e$s39$1@news.onet.pl>
    <hhci70$dmi$1@inews.gazeta.pl> <hhdigr$te$1@news.onet.pl>
    <hheqjs$s3l$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hhf5jp$3ii$1@inews.gazeta.pl> <hhf6d1$q3k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hhf6d1$5mj$2@inews.gazeta.pl> <hhf83g$c2g$1@inews.gazeta.pl>
    <hhf9cp$h8h$1@inews.gazeta.pl> <hhfv1v$a05$1@inews.gazeta.pl>

    ToMasz pisze:

    > Ilu ludzi tyle opinni. W polsce podobno wiecej opinni niż ludzi... a to
    > chyba źle. Gdzie indziej... niewiem, ale słyszałem ze tak niejest. Tak
    > sobie jednak myśle że jak ktoś by mi miał za mnie zdecydować jaka jest
    > _moja_ opinia... To bym nie chciał. Nawet jak bym za to dostał sporo
    > kasy, (albo inne profity) to moze bym sie na to zgodził, ale dalej nie
    > była by to moja opinia. Autor artykułu z tematu, dostrzega jednak taką
    > grupę ludzi, (za których podjęto decyzje) którzy mimo to cieszą sie z
    > niej! to właśnie powoduje jego troskę o zdrowie psychiczne.

    Nazywajac uzytkowników iphona chorymi psychicznie... zabawne.

    > Postaraj sie zrozumieć ze Ci którzy nie wybrali iPhona, nie dążą do jego
    > zagłady, nie nazywają "iPhonowców" głupkami

    Czytales tytuł watku. Przykro mi ale NIE POSIADACZE iphona wlasnie
    znalezli sobie sposob na "wyplucie swojej frustracji z posiadania WM" na
    innych. No wybacz ale jak dla mnie swiadczy to o chorobie psychicznej.
    Jak czegos nie lubie i nie uzywam to nie pisze o tym.

    >(tymbardziej takich jak
    > Sergiusz). Oni poprostu zrezygnowali z interfejsu i wielodotyku, w
    > zamian otrzymując klawiaturę*, 800p w poziomie, autofokus, karty
    > pamieci, drugą baterie ze stacją dokującą, optyczną myszkę*, latarkę,
    > automapę, BT stereo.. tydzień bez ładowania. Wszystko naraz? nie! ale
    > mają wybór. Wm czy symbian? do wyboru! Do samodzielnego, przemyślanego
    > wyboru.

    Swietnie.... uzytkownicy Ferrari to glupki wzieli 2 osobowy samochod.
    A mogli Fiata ten robi 4,5-7 osobowe a nawet busy.
    WYbacz ale mieszanie zalet wszystkich telefonow jako laczna zalete to
    jakis kosmiczny zart,

    > * Pisałeś wcześniej o tym ze iPhone ma na ekranie ikonki uruchamiające
    > cośtam. 50% telefonów z klawiszami ( w tym wszystkie z WM) moze mieć
    > "podpięte" pod klawisze takie samo uruchamianie programów. "macając" to
    > urządzenie codziennie, robiąc to samemu, bez najmniejszego problemu
    > zapamietasz ze "k" to kalkulator, "s" sms, "w" to wifi, itd. Czy wiec
    > przeniesienie opisanej funkcji klawiatury na ekran jest jakimkolwiek
    > technicznym osiągnieciem? estetycznym - zgoda, ale technicznym?

    A w jaskiniach wykuwali napisy mlotkiem. Druk na papierze to tylko
    zmiana technologi tworzenia napisow phiii Gutenberg to przereklamowany trol.

    > iPhone nie ma rysika bo teoretycznie nie potrzebuje. ale skorzystanie z
    > wielodotyku wymusza użycie drugiej ręki.

    Ze co ? No wybacz ... herezje jakies piszesz. Szczegolnie ze to nie
    multidotyk jest rewolucja a gesty

    > Twój hero ma trackbal? a wcześniejszy samsung myszke optyczną czy
    > tracbal? (przepraszam jeśli coś pomyliłem) Dla mnie to genialne
    > urządzenie bo mogę trafić kciukiem w dokładnie ten a nie inny punkt -
    > jeśli go tylko widze. nie zrobisz tego nawet rysikiem, a co dopiero
    > palcem. mało tego, trafie go ( oczywiscie zejdzie mi dłuzej) jadąc na
    > rowerze po wybojach! dlaczego? bo wyboje i wstrzący nijak sie przenoszą
    > na kursor, a ręka mi skacze tak samo jak kciuk.

    Mnie osobiscie trackball do szczescia potrzebny nie jest podobnie jak
    gladzik skoro gladzikiem moze byc caly ekran. To po co protezy.
    Wiem WM ma niedostosowany interfejs do uzywania palcami na rowerze.