  • 131. Data: 2009-12-30 06:04:35
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Jasne, ze trzy pewnie. Wszystkie zainstalowałem i zrobiłem 18 hard resetów.
    >
    > Dla Ciebie wszystko co trzeba zrobić na WMie jest niesłychanie
    > skomplikowane, a jeśli podobną operację trzeba wykonać na ipooo (o
    > przepraszam, Ty nie masz iphonea, masz TYLKO ipoda touch) to nagle staje
    > się niesłychanie proste. Cóż za logika.

    Dla ZU (zwyklego uzytkownika) owszem takm ja tam sobie ROMY zmieniam bo
    lubie. A teraz zadanie domowe. Podejdz do pierwszej lepszej osoby na
    ulicy i pokaz je iphona i WM. Zrozumiesz wtedy gdzie tkwi rozwiazanie.

    > W czym masz rację? Przecież Ty nie piszesz żadnych konkretnych
    > argumentów, to jak możesz mieć rację?

    Ale widziales fora WM prawda i zapewne czytales jak to Omnia trafila do
    ludu i zaczely sie pytania tak banalne ze leb urywa ? I prosze nie mow
    ze w WM wszystko jest takie proste i intuicyjne jak w iphonie.

  • 132. Data: 2009-12-30 08:16:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale ta sama gospodyni "pójdzie" do sklepu (czyli appstore) i kupi sobie
    > program robiący nic za 4,99 dolara, polegając jedynie na swojej
    > dotychczasowej wiedzy i doświadczeniu :-)

    Polegając na 'tym samym doswiadczeniu' zakupi za 999$ wirtualne diamenty?
    LOL

  • 133. Data: 2009-12-30 08:41:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Polegając na 'tym samym doswiadczeniu' zakupi za 999$ wirtualne diamenty?

    Diamenty to na WM byly ... a "i am Rich" zniknelo z Appstore szybciej
    niz z Marketplace wiec nie dorabiaj glupoty userom WM

  • 134. Data: 2009-12-30 09:02:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.12.2009 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    > Dla ZU (zwyklego uzytkownika) owszem takm ja tam sobie ROMY zmieniam bo
    > lubie. A teraz zadanie domowe. Podejdz do pierwszej lepszej osoby na
    > ulicy i pokaz je iphona i WM. Zrozumiesz wtedy gdzie tkwi rozwiazanie.

    Akurat tu się nie zgodzę, bo WM jest bardziej zbliżony do dużego Windowsa
    (choćby menu start i z tym związane przyzwyczajenia - pomijając ich przydatność
    na pda, która jest IMO niska - bo mało 'palcowa', ale jest bardziej znana niż
    menu aplikacji na iP które jest podobne np do tego z Palmos, Newton).
    Ktoś kto miał już od dawna jakieś pda i nie miał do czynienia z WM ani z iP to
    lepiej jednak będzie się czuł w iP.

    Pewne rozwiązania w WM też mi się podobają, np ekran Today z pluginami onbox,
    który na iP trzeba dodatkowo instalować na lockscreen. Eventy są pojedyncze a
    jednak dobrze widzieć na 1 rzut oka np zdarzenia z kalendarza czy ostatnie
    smsy, maile - a to trzeba wgrać, a nie włączyć. Brak też choćby 1 sprzętowej
    diodki eventowej - chociaż to też zależy w WM od hardware, ale np mogli
    zrobić podświetlany kwadracik w guziku 'home' jako event leda.
    W e61 się do tego światełka przyzwyczaiłem - chociaż było za jasne ;) dawało
    jak flash po oczach.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 135. Data: 2009-12-30 09:12:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > menu aplikacji na iP które jest podobne np do tego z Palmos, Newton).

    Mowisz ze rzedy ikonek sa "mniej oczywiste" niz jakies rozwijane "cos".
    No wybacz gdyby tak bylo ludzie nie mieliby ikon na pulpitach DUZYCH
    windowsow prawda ?

    > Ktoś kto miał już od dawna jakieś pda i nie miał do czynienia z WM ani z iP to
    > lepiej jednak będzie się czuł w iP.

    Ktos kto nigdy nie mial PDA bedzie lepiej czul sie w iphonie bo tam NIE
    MA ZADNEGO MENU. Sa poprostu guziczki symbolizujace program.

    > Pewne rozwiązania w WM też mi się podobają, np ekran Today z pluginami onbox,
    > który na iP trzeba dodatkowo instalować na lockscreen.

    Masz na mysli ten Today ktorego NIKT NORMALNY NA SWIECIE nie uzywa poza
    "dinozaurami". Jesli Today bylby cudowny to TouchFlo i SPB Mobile Shell
    dawno by wyginely.

> [...]
    > diodki eventowej - chociaż to też zależy w WM od hardware, ale np mogli
    > zrobić podświetlany kwadracik w guziku 'home' jako event leda.

    Kalendarz biznesowy to nie jest funkcja iphona... dlatego tam czegos
    takiego nie ma... pozatym akurat kalendarz w TF tez jest na pierwszym
    ekranie

  • 136. Data: 2009-12-30 09:19:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Diamenty to na WM byly ... a "i am Rich" zniknelo z Appstore szybciej niz
    > z Marketplace wiec nie dorabiaj glupoty userom WM

    Pewnie wiele 'gospodyń z gdańska" się bardzo zawiodło, że już nie moga być
    bogate jak ich psiapsiólka :))))))))

  • 137. Data: 2009-12-30 09:24:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Pewnie wiele 'gospodyń z gdańska" się bardzo zawiodło, że już nie moga być
    > bogate jak ich psiapsiólka :))))))))

    No coz... to bez watpienia tragedia dla posiadaczy Windows Mobile iz
    znikna im taki cudowny program ze sklepu przez co ilosc programow
    spadla o 5%

  • 138. Data: 2009-12-30 09:24:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Mowisz ze rzedy ikonek sa "mniej oczywiste" niz jakies rozwijane "cos".
    > No wybacz gdyby tak bylo ludzie nie mieliby ikon na pulpitach DUZYCH
    > windowsow prawda ?

    Normalni ludzie mają potrzebne ikony /skróty/ na pulpicie, a nie WSZYSTKIE
    bo wtedy to jest śmietnik.

    > Kalendarz biznesowy to nie jest funkcja iphona... dlatego tam czegos
    > takiego nie ma... pozatym akurat kalendarz w TF tez jest na pierwszym
    > ekranie

    To prawda, iphon to zabawka więc trudno zeby miał kalendarz biznesowy.

  • 139. Data: 2009-12-30 09:25:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Normalni ludzie mają potrzebne ikony /skróty/ na pulpicie, a nie WSZYSTKIE
    > bo wtedy to jest śmietnik.

    Jak w iphonie ... na pierwszym ekranie.... tak wiem Windows Mobile jak i
    Windowsy duze nie odkryly magii wirtualnych pulpitow... to za trudne
    jest widac dla programistow.

    > To prawda, iphon to zabawka więc trudno zeby miał kalendarz biznesowy.

    Buhahah cieszymy sie ... masz zamiar sie przywiazac do WM i dac sie z
    nim pochowac za 3 lata ?

  • 140. Data: 2009-12-30 09:56:00
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Jak w iphonie ... na pierwszym ekranie.... tak wiem Windows Mobile jak i
    > Windowsy duze nie odkryly magii wirtualnych pulpitow... to za trudne
    > jest widac dla programistow.
    Racja! Powiedz mi jednak co Ciebie trzyma przy dużym Windowsie?
    ToMasz