  • 31. Data: 2010-08-11 18:45:13
    Temat: Re: Jaki standardowy zoom do K10d ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-08-11 11:36, I.Tichy pisze:

    > Dorzuce swoje 3 grosze: utopienie na ponad pol minuty na glebokosci poltora metra
    > w morzu wypasionego telefonu Asusa P535. Po wyjeciu z wody szybkie wyjecie baterii

    Ja utopiłem D90 i telefon Samsung Omnia.

    Omnie doszła do siebie po dwóch dniach suszenia. Co do Nikona to mam
    odp. od serwisu: zalana matryca, właąnie z jakimiś uszczelkami pod nią.
    Początki rdzy na elementach płyty głównej. Niedziałający wyświetlacz.
    Ogólnie - koszt naprawy przewyższa cenę sprzętu. Zatem zamówiłem dzisiaj
    nowego D90

    Przy okazji dziekuję wszystkim za opinie w sprawie zmiany systemu.
    Pomacałem Pentaxa K7 dokładniej i zostaje przy Nikonie.

    Wojtek