  • 1. Data: 2010-07-31 18:27:05
    Temat: RAW - dziwne artefakty
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam,
    Przy otwieraniu RAWow z Nikona D50 jak i Canona 30D zauwazylem
    specyficzne artefakty zblizone nieco do japegowych jednak ukladajace sie
    bardziej we wzor, taka "plecionke". Powstaja zarowno podaczas otwierania
    w PS jak i RAW Therapee. Wicie moze co to jest i jak z tym walczyc?
    Zalaczam linka do sampla: http://yfrog.com/j9rawartefaktyj
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-01 10:09:30
    Temat: Re: RAW - dziwne artefakty
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze raviz:

> [...]
    > bardziej we wzor, taka "plecionke". Powstaja zarowno podaczas otwierania
    > w PS jak i RAW Therapee. Wicie moze co to jest i jak z tym walczyc?

    To może być kaszka po odszumianiu w aparacie. Jakie to ISO?

  • 3. Data: 2010-08-01 12:51:14
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > RAW Therapee. Wicie moze co to jest i jak z tym walczyc? Zalaczam linka do

    Nie wiem, czy dobrze patrze, ale ich nie widze...
    To znaczy widze jakby "galezie". To o to chodzi?