  • 11. Data: 2011-12-10 15:46:33
    Temat: Re: usterka silnika?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > A co instrukcja na to ?
    > bo kontrolka wyglada jak ... jakis grzejnik ?

    iiii ? To wyglada jak fragment zapisu przebiegu na oscyloskopie. IMHO.

  • 12. Data: 2011-12-10 17:47:41
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2011-12-10 15:46, Papkin pisze:

    > iiii ? To wyglada jak fragment zapisu przebiegu na oscyloskopie. IMHO.

    zwykły check engine

  • 13. Data: 2011-12-10 18:33:16
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> napisał(a):

    > Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Stary, powiedz mi po kiego wała snujesz swoje opowieści o, rzekomych,
    > silnikach 2,5 oraz 3,5 z którymi ,podobno, miałeś styczność jeżeli jest
    > jasno napisane, że chodzi o 1.4?

    bo to ta sama firma, i o ile zawieszenia i skorupa inna, to elektronika
    silnika może być podobna nieważne czy ma 4, 5 czy 6 cylindrów.

    a ta ikonka jest niezmienna od 20 lat :) i ją pamiętam z Safrane 1993
    (3.0 i 2.2) i z ładowaniem akumulatora to ma niewiele wspólnego

    więc jak pomiędzy 1992 a 2010 nic nie zmienili w komunikatach,
    czy Latitude też ma to samo ;) ? to mówię o co chodzi w safranach
    i vel satisach, w lagunie czy gdzie ten 1.4 jest może być podobnie

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2011-12-10 18:43:25
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-10 18:33, Michał pisze:

    > a ta ikonka jest niezmienna od 20 lat :) i ją pamiętam z Safrane 1993
    > (3.0 i 2.2) i z ładowaniem akumulatora to ma niewiele wspólnego

    ESP z ładowaniem też ma niewiele wspólnego, jednak się kontrolka
    zapaliła (w sensie nie zgasła po uruchumieniu silnika) jak akumulator
    ledwo zipiał.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 15. Data: 2011-12-10 18:51:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 15:46:33 +0100, Papkin napisał(a):

    > iiii ? To wyglada jak fragment zapisu przebiegu na oscyloskopie. IMHO.

    No i tu sie prawde mowiac calkowicie zgadzamy, ale co mialby sygnalizowac
    oscyloskop w samochodzie ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-12-10 19:14:32
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > ESP z ładowaniem też ma niewiele wspólnego, jednak się kontrolka
    > zapaliła (w sensie nie zgasła po uruchumieniu silnika) jak akumulator
    > ledwo zipiał.

    w reno ?
    z tego co pamiętam on potrafił dość dobrze rozróżnić problemy z ładowaniem
    (ślizgający się pasek przy starcie), od uszkodzonego akumulatora
    i trudnościami w naładowaniu go (po rozładowaniu) od za niskiego napięcia
    (siedzenie w aucie ~2h na światłach z włączonym wszystkim ale bez silnika).

    Z tym że część z tego miałem w tym z 1993 a tam nie było wielu
    języków i gadał po niemiecku - wiec go średnio rozumiałem ;)

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2011-12-10 19:17:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-10 19:14, Michał pisze:

    > w reno ?

    W Mazdzie. Ale o co innego mi chodzi, ale ty widać masz problemy żeby
    zrozumieć...

  • 18. Data: 2011-12-10 19:27:17
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > W Mazdzie. Ale o co innego mi chodzi, ale ty widać masz problemy żeby
    > zrozumieć...

    z mazdy ta ja tylko znam Xedos 9 ;) z tym jakimś dziwnym
    silnikiem V6

    Tylko tam zupełnie inaczej elektronika się zachowywała -
    to nie renault i też nie nissan/infiniti.

    i aku raz padł (podłączyliśmy kable odwrotnie i wyjarało kabel),
    ale TCS/ASR nie wariował (za to antenka radia, tak;) ).

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2011-12-10 20:13:45
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > A co instrukcja na to ?
    > bo kontrolka wyglada jak ... jakis grzejnik ?

    Insttrukcja na to rzuca lakoniczne: "skontaktuj się z serwisem".

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-12-11 15:13:42
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > No i tu sie prawde mowiac calkowicie zgadzamy, ale co mialby
    > sygnalizowac oscyloskop w samochodzie ? :-)

    nie wiem nieprawidlowy przebieg sygnalu z jakis czujnikow ;)?

    Fakt ze lepiej dac ikonke z telefonem taka sluchawke, ilu elektronikow jedzi
    samochodem by oplacalo sie pod nich robic kontrolke? A jak wyglada sluchawka to
    wie kazdy, i tak z serwisem trzeba sie porozumiec!

    Ale czekaj, jaka sluchawka - to przeciez juz wychodzi z uzycia, tj tradycyjne
    telefony, jak juz to w domach prawie same DECTy co to blizej im do komorki. To
    moze inna ikonke, o znaczek euro albo dolara, czekaja cie wydatki a te wiadomo
    tylko w serwisie :D