eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyustawianie geometrii xsara picasso i podobneustawianie geometrii xsara picasso i podobne
  • X-Received: by 2002:a25:804f:: with SMTP id a15mr10448778ybn.295.1565272513411; Thu,
    08 Aug 2019 06:55:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:804f:: with SMTP id a15mr10448778ybn.295.1565272513411; Thu,
    08 Aug 2019 06:55:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net
    !proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!b26no456329qtq.0!news-
    out.google.com!e17ni2974qtg.1!nntp.google.com!b26no456321qtq.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 8 Aug 2019 06:55:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.223.252;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.223.252
    References: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 08 Aug 2019 13:55:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661074
    [ ukryj nagłówki ]

    W przypadku urzadzenia optycznego ze zrodlem swiatla potrzebna jest procedura bardzo
    dokladnego ustawienia zrodla swiatla tak aby promien zawsze byl prostopadly do osi
    kola. Druga rownie wazna sprawa jest zapewnienie przy pomiarze takiego ustawienia
    samochodu zeby nie bylo zadnych naprezen w elementach zawieszenia i ukladu
    kierowniczego jakie nie wystepuja w czasie jazdy. Do tego sluza obrotnice ustawiane
    pod kolami. A nawazniejsze jest zeby sam przyrzad byl skalibrowany. Nie wiem jaki
    masz ale w fabrycznych mocowanych do kola wystepuja trzy punkty ktorymi opiera sie o
    kolo. Te trzy punkty musza byc w jednej plaszczyznie i plaszczyzna ta musi byc
    rownolegla do promienia swietlnego. O ile uzycie obrotnic da sie mykiem obejsc to bez
    skalibrowania reflektorka zakladanego na kolo i wyregulowania go do osi kola nic sie
    nie zrobi. Jesli masz roznice 10 centymetrtow, kierownica jest prosto i auto jedzie
    prosto to na 101% cos jest spierdolone.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: