-
Data: 2019-08-08 20:59:36
Temat: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Powiadam wam ze z tylu najprawdoodobniej nie ma lozyska igielkowego w belce. Amen.
Jak moga sie tylne kola ustawic zeby zbieznosc sie w nich robila jak to jesli nowe i
nie popsute to tak jak prawie os tylna w wozie drabiniastym. W takim ukladzie sens
ustawiania zbieznosci jest mniej wiecej taki ustawianie zbieznosci kol na osi w
wagonie kolejowym. Sa samochody w ktorych ustawia sie geometrie w tylnych kolach. Ale
to samochody o niezaleznym zawieszeniu kol tylnych. W 126p ustawialo sie zbieznosc
tylnych kol na przyklad. W przykladzie z tematu w ktorym statycznie roznica w
pomiarze z jednej i z drugiej strony wynoszaca 10 centymetrow wskazuje na zrobienie
pomiaru zlym przyrzadem bo kierownica jest prosto i auto nie sciaga, tyle wyczytalem
z opisu. Do tego przy wymianie wahacza zeby bardzo popsula sie zbieznosc to wahacz
musialby byc nie od tego modelu. A pytacz napisal ze zregenerowal czyli wymienil
sworznia i gumy. Przy tolerancjach z jakimi sa robione samochody nie mialo to wplywu
na znaczace popsucie sie zbieznosci. Ty zamiast czytac co napisal wymyslasz sobie
dziwne scenariusze. W tym konkretnym samochodzie trzeba przyjrzec sie belce i
lozyskowaniu tylnych wahaczy a zbieznosc z przodu sprawdzic przyrzadem gwarantujacym
poprawnosc pomiaru. Moze to byc przejazd przez plyty do sprawdzania zbieznosci na
stacji diagnostycznej robiacej przeglady. Z ciekawosci sprawdzilem jaki jest typ
zawieszenia w samochodach z tematu. Google powiedzialo ze belka z pojedynczym
wahaczem i drazkami skretnymi. Nie wymyslaj dalej bo widac ze nie masz pojecia.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.19 20:59 Budzik
- 08.08.19 21:32 Zenek Kapelinder
- 09.08.19 17:11 J.F.
- 09.08.19 17:46 ToMasz
- 09.08.19 19:58 Budzik
- 09.08.19 20:21 Zenek Kapelinder
- 10.08.19 13:53 ToMasz
- 10.08.19 16:59 Budzik
- 14.08.19 14:04 Kamil 'Model
- 14.08.19 18:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A