-
1. Data: 2017-04-12 12:24:00
Temat: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>
Cześć
Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu.
Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.
W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na
co mogę liczyć.
Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)
Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25%
zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do
Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf
podpisany.
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
wycofać się z cyrografu?
Alzem ????????????
-
2. Data: 2017-04-12 12:26:03
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
> Cześć
> Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu.
> Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
> zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.
>
> W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
> Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na
> co mogę liczyć.
>
> Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
> I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)
>
> Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25%
> zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
> Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do
> Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
> Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf
> podpisany.
>
> Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
> Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
> wycofać się z cyrografu?
Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2017-04-13 08:21:34
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Andrzej <n...@i...invalid>
Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>
> Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
> wycofać się z cyrografu?
Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.
-
4. Data: 2017-04-13 17:16:58
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ockvbt$cma$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
>> Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do
>> Internetu.
>> Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
>> zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu
>> miejsca.
>Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma.
A nieformalnie ?
Moze przeczytac umowe, skupic sie na karach umownych i wysokosci
przyznanej ulgi, po czym na bezczelnego wypowiedziec umowe z powodu
braku mozliwosci korzystania z winy operatora ... i poczekac co z tego
wyjdzie :-)
Ryzyko finansowe ograniczone.
J.
-
5. Data: 2017-04-13 17:55:20
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Andrzej"
> Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
> wycofać się z cyrografu?
Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
---
Karoseria jest, silnik jest, hamulce, brak kół.
zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.
---
Uzasadnia rozwiązanie umowy.
-
6. Data: 2017-04-13 23:37:28
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał:
> Cześć
> Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu.
> Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
> zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.
>
> W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
> Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na
> co mogę liczyć.
>
> Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
> I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)
>
> Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25%
> zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
> Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do
> Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
> Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf
> podpisany.
>
> Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
> Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
> wycofać się z cyrografu?
>
> Alzem ????????????
"Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"
Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o pomoc do
organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.
-
7. Data: 2017-04-14 09:04:27
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze:
> "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"
Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...
--
Liwiusz
-
8. Data: 2017-04-14 10:33:16
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
W dniu 2017-04-13 o 17:16, J.F. pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ockvbt$cma$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
>>> Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do
>>> Internetu.
>>> Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
>>> zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.
>
>> Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma.
>
> A nieformalnie ?
>
> Moze przeczytac umowe, skupic sie na karach umownych i wysokosci
> przyznanej ulgi, po czym na bezczelnego wypowiedziec umowe z powodu
> braku mozliwosci korzystania z winy operatora ... i poczekac co z tego
> wyjdzie :-)
>
> Ryzyko finansowe ograniczone.
>
Jeśli ma internet mobilny, to umowa nie jest przypisana do miejsca.
--
Pozdrawiam.
Adam
-
9. Data: 2017-04-14 11:31:50
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> > "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"
>
> Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...
Nawet nie tytułu umowy tylko marketingowej nazwy usługi
-
10. Data: 2017-04-14 11:33:15
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:
> Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do
organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.
A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma
reklamacje słać?