  • 1. Data: 2012-03-03 20:27:38
    Temat: uln2804 - gdzie jest klucz?
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    http://speedy.sh/V6aj9/uln2803.jpg
    No i powiedzcie mi gdzie jest pin nr 1?
    Pytanie retoryczne, bo już omierzyłem omomierzem.

    Mirek.

  • 2. Data: 2012-03-03 20:37:58
    Temat: Re: uln2804 - gdzie jest klucz?
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > http://speedy.sh/V6aj9/uln2803.jpg
    > No i powiedzcie mi gdzie jest pin nr 1?
    > Pytanie retoryczne, bo już omierzyłem omomierzem.

    "Ząbek" z lewej strony w górnej części obudowy jest zwyczajowym
    punktem orientacyjnym pierwszego i ostatniego numeru końcówki.
    W DS jest zaznaczony.
    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=uln2803&source
    =web&cd=1&sqi=2&ved=0CDIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.o
    nsemi.com%2Fpub%2FCollateral%2FULN2803-D.PDF&ei=C4BS
    T9ijEqLR4QT9otW4DQ&usg=AFQjCNHmmi8rO6WYhWl2e3qnRx_nD
    EqG3Q&cad=rja
    K.
    P.S. Google ze swoją inwigilacją już mnie zaczęło wnerwiać, za długie linki.

  • 3. Data: 2012-03-03 20:42:38
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Mirek wrote:

    > http://speedy.sh/V6aj9/uln2803.jpg
    > No i powiedzcie mi gdzie jest pin nr 1?
    > Pytanie retoryczne, bo już omierzyłem omomierzem.

    W lewym dolnym rogu. A co wygrałem?

    Waldek

  • 4. Data: 2012-03-03 20:53:54
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 03.03.2012 21:37, John Smith wrote:

    > "Ząbek" z lewej strony w górnej części obudowy jest zwyczajowym
    > punktem orientacyjnym pierwszego i ostatniego numeru końcówki.

    Wszystko fajnie, tylko co robi ta wielka kropa po drugiej stronie?
    Na zdjęciu słabo to widać, ale na pierwszy rzut oka to ona właśnie jest
    kluczem - można się pomylić.

    Mirek.

  • 5. Data: 2012-03-03 21:14:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Saturday, March 3, 2012, 9:27:38 PM, you wrote:

    > http://speedy.sh/V6aj9/uln2803.jpg
    > No i powiedzcie mi gdzie jest pin nr 1?
    > Pytanie retoryczne, bo już omierzyłem omomierzem.

    A jaki masz problem? Patrząc na zdjęcie - lewy bliski.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-03-03 21:16:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Saturday, March 3, 2012, 9:53:54 PM, you wrote:

    > Wszystko fajnie, tylko co robi ta wielka kropa po drugiej stronie?

    Ślad po wtryskarce.

    > Na zdjęciu słabo to widać, ale na pierwszy rzut oka to ona właśnie jest
    > kluczem - można się pomylić.

    Kluczem jest wycięcie w boku, gdzie masz pierwszy i ostatni pin.
    Zawsze w DIL. Kropki to pomysł późniejszy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-03-04 09:40:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2012 21:53:54 +0100, Mirek napisał(a):

    > Wszystko fajnie, tylko co robi ta wielka kropa po drugiej stronie?
    > Na zdjęciu słabo to widać, ale na pierwszy rzut oka to ona właśnie jest
    > kluczem - można się pomylić.

    Nie mozna. kluczem zawsze byl ten ustep z boku, albo jedna mala kropka przy
    nozce 1. A duza kropa nic nie znaczy.

    J.

  • 8. Data: 2012-03-04 12:04:05
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 03.03.2012 22:16, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ślad po wtryskarce.

    A dokładniej - po wypychaczu.

    Mirek.

  • 9. Data: 2012-03-04 12:15:27
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-04 13:04, Mirek pisze:

    > A dokładniej - po wypychaczu.
    >
    > Mirek.

    Gorzej jak się ma coś takiego:
    http://static3.tme.eu/katalog_pics/5/1/e/51e0453983b
    703305840d0fb629a1773/lpc1768fbd.jpg
    lub:
    http://www.alibaba.com/product-gs/263637898/IC_XC3S2
    00_4TQG144C_XC3S200_4TQG144_XC3S200.html

    Oczywiście liczy się mała kropka :)

    MD

  • 10. Data: 2012-03-04 12:26:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Sunday, March 4, 2012, 1:04:05 PM, you wrote:

    > A dokładniej - po wypychaczu.

    To chyba element wtryskarki?

    --
    Best regards,