  • Data: 2012-04-16 18:01:45
    Temat: ubezpieczenie AC w Liberty pytanie
    Od: "arek333" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako ze zbliza sie okres nastepnego ubezpieczenia mam pytanie do
    kolegow.Obecnie mam pakietowe ubezpieczenie auta 6 letniego w Libertydirect
    czyli AC Standard,OC,Asistans Premium i NNW.Jakie moje dzisiaj bylo
    zdziwienie jak pani na infolini powiedyziala mi ze nie moge zawrzec umowy AC
    Premium bo moje auto ma wiecej jak 3 lata. W ogolnych warunkach umowy nie ma
    o tym nawet slowa wspomnianego. Dodatkowo zadalem pani pytanie, cyz jezeli
    by byla szkoda kasowana z AC i ja chcialbzym zrobic to bezgotowkowo ale
    przez autoryzowany serwis to nie mam takiej opcji, tylko na zamiennikach.
    Czy ta pani w info robila mnie w balona czy faktycznie tak jest w Liberty.
    Troche mnie to dziwi, bo kasujac z oc sprawcy , akurat bylo to MTU, a
    samochod moj wtedy byl leciwy 8 letnia Toyota, nawet sie nie zastanawialem,
    tylko nie godzac sie z wycena zarzadalem naprawy bezgotowkowej w ASO Toyoty
    i bylo bez problemu ze strony ASO oraz MTU. Sami sie dogadali a cena naprawy
    byla duzo duzo wyzsza niz pierwsza wycena. To czemu czegos takiego nie da
    sie zrobic z AC, dlaczego nie bardzo chca zawierac umowy w klasie Premium
    na auto 6 letnie.Jest jakas opcja warsztat czyli pewnie bezgotowkowa ale nie
    w ASO, tak powiedziano mi przez telefon.
    A moze ktos z kolegow kasowal szkode w Liberty z AC?