  • 11. Data: 2013-07-21 21:50:48
    Temat: Re: uC w samochodzie
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 lipca 2013 20:52:02 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > na oko to jakiś 470uF...

    A co na ten temat w dokumentacji stabilizatora piszą?

  • 12. Data: 2013-07-21 22:13:23
    Od: "kk" <...@...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    > pytam, bo moje bardzo proste urządznie przełącza się samoczynnie w tryb
    > uśpienia... dziwna sprawa...

    Trzeba uważać na napięcie zasilania które stabilne nie jest.
    Szczególnie w momencie rozruchu silnika.

    Kiedyś zauważyłem podobne objawy po podłączeniu chińszczyzny. (GPS, kamera,
    ...)
    W momencie rozruchu ... ustrojstwa głupiały.

  • 13. Data: 2013-07-22 16:13:33
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    w dokumentacji to tylko wnioski PO i testy na IQ nic w nich na temat nie
    znajdę...

    czy mogę do Ciebie napisać na priva, mam sprawę.

  • 14. Data: 2013-07-22 16:16:50
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    rozruch nie jest problem, dziś miałem okazję zaobserwować, po prostu program
    wylatuje w mailiny, a że w pewnym miejscu jest idle to pewnie w końcu na to
    trafia...

    gdyby tak określić jak często to się zdarza, to można by użyć określenia
    "bardzo często"...

    może ma Ktoś jakieś doświadczenie?

    to zwykły najprostszy układ cyfrowy, A/C na uC, z uC na wyświetlacz...
    program zajmuje z 1000 bajtów... nie jest to wina programu, aż takim
    debilem, żeby robić błędy w programie to nie jestem... chyba.

  • 15. Data: 2013-07-22 16:17:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jeszcze napiszę, że zasilanie 12V idzie bez niczego na 7805, a z niego
    zasilane są wszystkie elementy... dałem tylko dwa kondziory blokujące może
    to jest problem?

  • 16. Data: 2013-07-22 16:31:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    do Ciebie też mogę napisać na priva? chodzi o opinię...

  • 17. Data: 2013-07-23 08:35:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Ministerstwo Propagandy <...@...s> wrote:

    > to zwykły najprostszy układ cyfrowy, A/C na uC, z uC na wyświetlacz...

    Wyrzuć to i kup gotowy woltomierz.

    > nie jest to wina programu, aż takim debilem, żeby robić błędy w programie
    > to nie jestem... chyba.

    Podziwiam Twoją pewność.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 18. Data: 2013-07-24 00:19:19
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    Adam Wysocki wrote:

    > Wyrzuć to i kup gotowy woltomierz.

    > Podziwiam Twoją pewność.

    Każdemu programiście może się przecież zdarzyć błąd w programie...:-)

  • 19. Data: 2013-07-24 00:27:59
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 16:13:33 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > w dokumentacji to tylko wnioski PO i testy na IQ nic w nich na temat nie
    >
    > znajdę...
    >

    > czy mogę do Ciebie napisać na priva, mam sprawę.

    A jakiś dedykowany schemat tam jest?

  • 20. Data: 2013-07-26 14:15:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    schematu wolałbym nie udostępniać publicznie, bo się zaraz będą nabijali...
    mogę na priva...

    ogólnie skacze sobie po programie w dowolny sposób, nawet potrafi się
    wywalić, po czym po dłuższej chwili wraca do poprawnego wykonywania ;o)

    kosmos...

    może to istotne, elektronika zawiera kilka układów 74HCT...

    nie wiem może powinienem dać rezystory podciągające?

    ma Ktoś jakiś pomysł?

    wymyśliłem, żeby jeszcze dać diodę na wejściu i kondzior... tak bez
    zmieniania płytki...