  • 1. Data: 2013-07-21 15:40:45
    Temat: uC w samochodzie
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jakie problemy mogą wystąpić w uC umieszczonym w układzie zamontowanym w
    samochodzie?
    ma Ktoś jakieś doświadczenia? pozytywne, negatywne?

  • 2. Data: 2013-07-21 15:52:45
    Temat: Re: uC w samochodzie
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy napisał:
    > jakie problemy mogą wystąpić w uC umieszczonym w układzie zamontowanym w
    > samochodzie?
    > ma Ktoś jakieś doświadczenia? pozytywne, negatywne?

    Niegdyś wystrugałem zastępstwo zepsutego prędkościomierza na 89c2051,
    działało bez zarzutu.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 3. Data: 2013-07-21 18:12:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-21 15:40, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > jakie problemy mogą wystąpić w uC umieszczonym w układzie zamontowanym w
    > samochodzie?
    > ma Ktoś jakieś doświadczenia? pozytywne, negatywne?

    Wibracje.

  • 4. Data: 2013-07-21 18:13:29
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    już bardziej rezonans w Twoim pustym łbie...

  • 5. Data: 2013-07-21 18:14:39
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    pytam, bo moje bardzo proste urządznie przełącza się samoczynnie w tryb
    uśpienia... dziwna sprawa...

  • 6. Data: 2013-07-21 18:34:00
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    na przykład: czy brak dużego kondensatora elektrolitycznego na wyjściu 7805
    to istotny błąd?

  • 7. Data: 2013-07-21 20:28:50
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    przepraszam, to nie było zabawne...

  • 8. Data: 2013-07-21 20:35:58
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 lipca 2013 18:34:00 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > na przykład: czy brak dużego kondensatora elektrolitycznego na wyjściu 7805
    >
    > to istotny błąd?

    duży to jaki?

  • 9. Data: 2013-07-21 20:52:02
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    na oko to jakiś 470uF...

  • 10. Data: 2013-07-21 21:11:34
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-07-21 15:40, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > jakie problemy mogą wystąpić w uC umieszczonym w układzie zamontowanym w
    > samochodzie?
    > ma Ktoś jakieś doświadczenia? pozytywne, negatywne?

    uC zamontowany w sterowniku silnika umożliwia silnikowi pracę, dzięki
    czemu mój samochód może jeździć, więc wrażenia są jak najbardziej pozytywne.

    Natomiast moim znajomym ten uC się spieprzył, czego objawem było 3000
    rpm na biegu jałowym, brak reakcji na pedał gazu i gaśnięcie po
    obciążeniu silnika choćby pierwszym biegiem. Więc ich wrażenia są
    negatywne, bo fabrycznie nowy uC kosztował ponoć 3 tysiące.