  • 1. Data: 2013-07-20 06:24:39
    Temat: RFID idzie do lamusa...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czas na inny rodzaj komunikacji:
    http://homes.cs.washington.edu/~gshyam/Papers/amb.pd
    To mi się podoba nawet... :-)

  • 2. Data: 2013-07-20 10:57:21
    Temat: Re: RFID idzie do lamusa...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 23:24:39 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Czas na inny rodzaj komunikacji:
    > http://homes.cs.washington.edu/~gshyam/Papers/amb.pd
    > To mi się podoba nawet... :-)

    U mnie jakiegos wirusa zglasza, ale otwiera.

    Pomysl ciekawy, tylko ze mimo pasywnosci anteny trzeba jednak troche
    mocy do zasilania kodera. Ile mozna uzyskac z "harvestingu" ?

    Fakt, np kalkulator zadowala sie uW, to moze byc nawet mniej.

    Przetwornice z malych napiec LT robi, ale czy az tak malych ?

    J.

  • 3. Data: 2013-07-20 17:10:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > U mnie jakiegos wirusa zglasza, ale otwiera.

    Link do pdf'a wirusa Ci zgłasza? To jakaś paranoja programu
    antywirusowego...
    Może ostrzega Cię neutralnie po prostu przed otwieraniem dokumentów
    i plików z nieznanego źródła?

> [...]
    >
    > Fakt, np kalkulator zadowala sie uW, to moze byc nawet mniej.
    >
    > Przetwornice z malych napiec LT robi, ale czy az tak malych ?

    Pomysł to jedno, a tu masz opisane konkretne rozwiązanie które
    działa i ma stanowić właśnie dowód na to że pomysł jest wykonalny.