  • 1. Data: 2010-09-25 21:57:41
    Temat: uC na niskim zasilaniu
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy jest jakis prosty procek, ktory pracowalby na zasilaniu 1.5V Jego
    zadaniem bylby odbior bitow (1 b/s) i wrzucanie do rejetru, a
    nastepnie przerobienie kilku bitow i wyslanie na wyjscie....

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-09-25 22:31:27
    Temat: Re: uC na niskim zasilaniu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-09-25 23:57, a...@p...pl wrote:
    > czy jest jakis prosty procek, ktory pracowalby na zasilaniu 1.5V

    Zerknij na to:

    http://www.atmel.com/products/AVR/attiny43u.asp?fami
    ly_id=607

    Nie uzywałem i nie wiem jak z dostępnością.

  • 3. Data: 2010-09-28 00:46:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-26 00:31 Sebastian Biały napisał(a):

    > Zerknij na to:
    >
    > http://www.atmel.com/products/AVR/attiny43u.asp?fami
    ly_id=607

    > Nie uzywałem i nie wiem jak z dostępnością.

    Rzeczywiście bardzo fajny wynalazek. Jest od ręki dostępny m.in. w DigiKey.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/