  • 1. Data: 2010-09-24 20:28:45
    Temat: 2 dekodery sat , dwa telewizory w sąsiednich pokojach
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Palnuję kupić drugi dekoder sat (może tv na kartę, może 2 abo polsatu na
    dekoderze z PVR) i zastanawiwam sie nad taką sytuacją:

    w pierwszym pokoju ktos ogląda TVP1, z Cyfrowego polsatu
    w drugim pokoju ktoś też ogląa TVP1 z tv na kartę a może nawet CP, tylko
    innego dekodera.

    Dźwięk z jedneo pokoju słychać w drugim. W obu niby ten sam program, ale
    czy może sie zdarzyć, że ze względu nba rózne opóźnienia (to w końcu
    cyfrowy sygnał..) głos z jednego pokoju będzie przeszkadzał w drugim, bo
    będą minimalnie, ale zauważalne przesunięe w czasie ?

  • 2. Data: 2010-09-24 21:03:09
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 24.09.2010 22:28, Marek pisze:
> [...]
    > cyfrowy sygnał..) głos z jednego pokoju będzie przeszkadzał w drugim, bo
    > będą minimalnie, ale zauważalne przesunięe w czasie ?
    Opóźnienia wprowadza zarówno dekoder jak i telewizor - niektóre nowe
    telewizory w celu ulepszenia obrazu wprowadzają podobno całkiem spore.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-09-24 21:15:11
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Marek wrote:

> [...]
    > cyfrowy sygnał..) głos z jednego pokoju będzie przeszkadzał w drugim, bo
    > będą minimalnie, ale zauważalne przesunięe w czasie ?

    do kilku sekund. w porownaniu do naziemnej nawet ~5 sek wchodzi w gre.

  • 4. Data: 2010-09-25 16:59:59
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Marek wrote:

> [...]
    > cyfrowy sygnał..) głos z jednego pokoju będzie przeszkadzał w drugim, bo
    > będą minimalnie, ale zauważalne przesunięe w czasie ?

    mam kablówkę i dwa dekodery (właściwie 3, jeden jest tylko na kanały
    bezpłatne). Mam opóźnienia rzędu 1 sekundy na tym samym kanale, tylko na
    różnych TV. Różnica między kanałem SD a HD jest rzędu 5 sekund. Ale aż tak
    bardzo nie przeszkadza, jak się zamknie drzwi.

    Waldek

  • 5. Data: 2010-09-25 21:15:37
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > cyfrowy sygnał..) głos z jednego pokoju będzie przeszkadzał w drugim, bo
    > będą minimalnie, ale zauważalne przesunięe w czasie ?

    Ja mam tak rozwiązane tv w domu, że w jednym z pokoi jest tv odbierane z
    karty telewizyjnej. W pokoju obok jest odbiornik tv. Sygnał av z polsatu
    jest zmodulowany i wpuszczony w instalację antenową. Obydwa pokoje mają więc
    ten sam sygnał. Opóźnienie jest niecałą sekundę. Może sekundę. Ale mnie to
    do szału doprowadza. TV w komputerze ma więcej basów, ten drugi więcej
    wysokich tonów. O ile nie bardzo przeszkadza przy kompie, to w pokoju trudno
    to wytrzymać.

    Ale to moje pryatne zdanie. Reszcie domowników to nie przeszkadza. A ja
    lubie oglądać tv bez głosów z zewnątrz. Takie zboczenie :)

    --
    PawełJ