  • 31. Data: 2014-04-05 01:35:15
    Temat: Re: tymczasowe zasilanie garażu w 220V
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "badworm" <n...@p...pl> wrote in message
    news:nngmneo3gy22$.dlg@badworm.pl...

    > Przewody ziemne (kable) na ogół są na nieco wyższe napięcia produkowane,
    > 0,6/1kV.

    No ale kabel 0,6kV to nie po to aby puszczać przez niego 600V,
    bo robi się taki właśnie po to aby margines bezpieczeństwa był.

  • 32. Data: 2014-04-05 01:46:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Kogutka przerasta skonfigurowanie JAKIEGOKOLWIEK czytnika,
    > dlatego zdany jest na łaskę i niełaskę Googla, który tak właśnie
    > to olewa... Kogutek mógłby sobie zadać trochę trudnu aby
    > pokasować trochę cytatów, ale jest na to zbyt leniwy lub głupi
    > i lenistwem głupotę próbuje maskować... Na jedno wychodzi.

    Kiedyś pisywał tak, że dało się przeczytać o co mu chodzi,
    więc może jednak nie przerasta. A dalej wszystko się zgadza.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2014-04-06 21:16:31
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    >>> Stabory (to chyba była nazwa handlowa) były wykonywane pod konkretne

    > Ja nie o kolorze wtyczki :)
    >
    > Telewizory cz-b brały coś ok. 120W, zaś Rubin 714 pewnie niecałe pół kW.
    > Były produkowane bodajże 3 rodzaje Staborów, na 3 różne obciążenia.

    A u mnie, w latach 70 ub. w., łącznie z telewizorem Neptun 311 (?1)
    zakupiono także rzeczony stabilizator. Co się ojciec ze stryjem
    nakombinowali, żeby otrzymać stabilny obraz! Pomogło odłączenie owego
    stabilizatora. Stał potem przez lata pod telewizorem, a ciężkie to było
    diabelstwo! Potem używany był jako gustowna podstawka pod kwiatki.

    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2014-04-06 21:19:55
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > W takim razie rozwiązaniem jest elektrownia szczynowo-pompowa
    > (z doładowaniem wewnętrznym) zamiast szczytowo-pompowej.

    To ja zaproponuję rozwiązane znane z kieratu - wał! Silnik przy domu,
    prądnica przy garażu.

    --
    Grzexs

  • 35. Data: 2014-04-06 21:45:41
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 21:19:55 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > To ja zaproponuję rozwiązane znane z kieratu - wał! Silnik przy domu,
    >
    > prądnica przy garażu.
    >

    > --
    >
    > Grzexs

    Do oświetlania świetliki a do wiertarki akwarium z węgorzem elektrycznym.

  • 36. Data: 2014-04-07 12:17:29
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    NETYKIETA BARANIE!!!

  • 37. Data: 2014-04-07 12:27:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KiloSierra napisał:

    > NETYKIETA BARANIE!!!

    To nie baran, to drób.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2014-04-07 17:37:26
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 18:35:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ale kabel 0,6kV to nie po to aby puszczać przez niego 600V,
    > bo robi się taki właśnie po to aby margines bezpieczeństwa był.

    No nie do końca. Kable o napięciu znamionowym 3,6/6kV stosuje się w
    systemie zasilania 3kV DC na kolei, gdzie napięcie długotrwałe może mieć
    wartość 3,5-3,6kV. Mimo to awarie tego typu kabli zdarzają się
    stosunkowo rzadko i na ogół są to uszkodzenia mechaniczne.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 39. Data: 2014-04-07 17:40:12
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 19:07:17 +0200, Jeffrey napisał(a):

    > a produkuje się takie cienkie? bo o ile dobrze pamietam to normy nie
    > przewidują takich cienkich kabli ziemnych

    Które normy? Produkuje się nawet przewody typu YKY 3x1,5 czyli
    przeznaczone do układania bezpośrednio w ziemi.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 40. Data: 2014-04-07 17:43:10
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 10:50:27 -0700 (PDT), Zachariasz Dorożyński
    napisał(a):

    > Kiedyś i tak zmienisz czytnik na taki co sam tnie cytaty. To po co ja mam robić w
    tym zakresie jakieś ruchy? Zmienisz czytnik problem zniknie. To Twój problem nie mój.
    Coś w temacie masz do napisania czy tylko jesteś tutaj ormowcem co porządku pilnuje?
    Nie pasuje to nie czytaj. Przymusu nie ma. Możesz sobie na Elektrodę iść. Tam dział
    moderacji jest dobrze rozwinięty. Na pewno znajdzie się dla ciebie miejsce.

    Jak doczekam się czytnika, który będzie sam ciął cytaty tak jak zechcę
    (czyli czytał w moich myślach) to już od dawna twórczość takich jak ty
    będzie wysyłana do dev/null w momencie próby przekazania jej do serwera.
    GG#2400455 ICQ#320399066