  • 1. Data: 2009-07-20 11:27:51
    Temat: tych telefonów nie jest duzo
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    które _obecnie_ _oferowane_ w ofertach operatorów telefony to aparaty na
    dwie karty sim?

    pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na
    rynku aparatów dual-sim?

  • 2. Data: 2009-07-20 12:03:06
    Temat: Re: tych telefonów nie jest duzo
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Końrad(o) pisze:
> [...]
    > dwie karty sim?
    >
    > pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na

    Samsung C5212 Duos

  • 3. Data: 2009-07-20 19:50:12
    Od: Kwietniewski Artur <s...@g...com>

    On 20 Lip, 05:03, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Samsung C5212 Duos

    Witam , tu jest duzy wybor takich słuchawek, sam uzywam dual sima , i
    jest OK! http://www.allegro.pl/170_inne_marki.html

  • 4. Data: 2009-07-20 20:22:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 12:50:12 -0700 (PDT), Kwietniewski Artur napisał(a):

    > Witam , tu jest duzy wybor takich słuchawek, sam uzywam dual sima , i
    > jest OK! http://www.allegro.pl/170_inne_marki.html

    Allegro zostało operatorem GSM? Od kiedy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-07-21 13:22:39
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Końrad(o) wrote:
    > które obecnie oferowane w ofertach operatorów telefony to aparaty na
    > dwie karty sim?

    Żaden.

    > pewnie nie ma ich dużo,

    O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
    oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

    > czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych
    > obecnie na rynku aparatów dual-sim?

    Niezależnie od operatorów to jest sporo modeli. Mechanicznie i
    jakościowo najlepsze wydają się Samsungi serii DUOZ (4 modele, ja mam
    standardowego candybar D870) no i seria chińskich sprzedawanych w PL pod
    marką myPhone (nawet od razu z SIMami prepaid). Nie liczę chińskich
    odpadów z ChinaOS - jest tego trochę - sprzedawanych pod wieloma nazwami.

    Jakub

  • 6. Data: 2009-07-21 14:14:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 15:22
    (autor Jakub Danecki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h44feu$lsj$1@inews.gazeta.pl>):

    > O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
    > oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

    A jaki ma w oferowaniu telefonów? Jak zaoferuje na dwie karty, to może
    klient będzie aktywniej korzystał?
    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 7. Data: 2009-07-22 06:45:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Żaden.

    Klamiesz... brzydko .... zajrzyj do Play

    > O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
    > oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

    Ze ma ciebie w abo tak czy siak :)

  • 8. Data: 2009-07-22 10:59:25
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    Jan S.:

    > Samsung C5212 Duos

    C5212 w Paly od 1 do 49 zł, w zależnościod abonamentu (pomijam skarjną ofertę
    za 329pln).

    A jest jeszcze D880 w Erze:
    http://www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=0&s
    ubtype=0&id_phone=1431

    I teraz pytanie:

    Który lepszy?
    Lepiej tańszy z Play?
    Który mniej kłopotliwy w obsłudze?
    Który bardziej niezawodny?
    Którymniej irytujący?

    Zasadniczo telefon ma służyć temu, do czego jest stworzony: obsłudze dwóch
    kart sim. Reszta funkcji - fajnie że są, ale to tylko dodatek.

    Z gór dziekuję
    NZSNNW

  • 9. Data: 2009-07-22 17:52:37
    Od: "r." <n...@n...com>

    Końrad(o) pisze:
> [...]
    > dwie karty sim?
    >
    > pewnie nie ma ich dużo, , czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych obecnie na

    Ja nie polecam Samsunga D880:
    - kłopotliwe wybieranie karty do dzwonienia - nie ma 2 zielonych
    słuchawek jak u konkurencji
    - toporne wykonanie
    - i co najgorsze - kiepska jakość rozmowy na drugiej karcie SIM

    http://www.samsungi.pl/viewtopic.php?t=4920 - przepisy nie rozwiązuja
    do końca problemu z jakością

    Czy jest jakiś telefon dual sim z UMTSem ? Czyli mający 4 radia (2xgsm
    2xumts) ?

    pozdrawiam
    r.