  • 1. Data: 2009-07-19 16:28:42
    Temat: Nowy firmware Nokia E51 - 400.x.x
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Nie dostrzegłem, aby było, więc podaję do wiadomości tym co nie
    zauważyli ;) Wczoraj PCSuite dał sygnał, że jest nowy firmware dla E51.
    Zaktualizowałem i telefon nadal działa ;) Mam nadzieję na naprawę
    głupiego działania budzika z datami, ale tego jeszcze nie sprawdziłem.
    Piszą coś o poprawieniu stabilności poczty, WiFi i innych.

    Pokłony...

  • 2. Data: 2009-07-19 18:32:59
    Temat: Re: Nowy firmware Nokia E51 - 400.x.x
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-19 18:28, Don Pedro wrote:
    > Wczoraj PCSuite dał sygnał, że jest nowy firmware dla E51.

    Jakiś zapóźniony ten twój PCSuite, aktualizacja była dostępna dla
    niebrandowanych już pod koniec czerwca, dla brandowanych chyba tak samo.

  • 3. Data: 2009-07-19 18:49:07
    Od: sunmoon <s...@g...pl>

    Peet pisze:

    > Jakiś zapóźniony ten twój PCSuite, aktualizacja była dostępna dla
    > niebrandowanych już pod koniec czerwca, dla brandowanych chyba tak samo.

    no nie wiem. dziś NSU mi napisał dla E51 z Plusa, że jest dostępna
    aktualizacja 300.... o 400 to chyba on w ogóle nic nie wie.

  • 4. Data: 2009-07-19 18:54:09
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    sunmoon pisze:

    > no nie wiem. dziś NSU mi napisał dla E51 z Plusa, że jest dostępna
    > aktualizacja 300.... o 400 to chyba on w ogóle nic nie wie.

    Potwierdzam i dla telefonów z play to samo.

    Max

  • 5. Data: 2009-07-19 18:58:22
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    Peet wrote:

    > Jakiś zapóźniony ten twój PCSuite, aktualizacja była dostępna dla
    > niebrandowanych już pod koniec czerwca, dla brandowanych chyba tak samo.
    Może i była, ale nie codziennie się łączę telefon do PC więc dopiero
    teraz miał PCS okazję powiadomić. Popatrzyłem i na grupie nie znalazłem,
    więc napisałem. Nie miałem ambicji być pierwszym co doniesie. ;)

  • 6. Data: 2009-07-19 20:06:38
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam i dla telefonów z play to samo.

    ERA to samo 300....

    --
    Arek

  • 7. Data: 2009-07-19 20:08:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 20:54:09 +0200, MM napisał(a):

    > Potwierdzam i dla telefonów z play to samo.

    Dla Orżnąć wczoraj nie było. Nieznaczoną E51 aktualizowałem już tydzień
    temu.
    Różnicy nie widzę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-07-19 20:19:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 20:08:25 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Dla Orżnąć wczoraj nie było. Nieznaczoną E51 aktualizowałem już tydzień
    > temu.
    > Różnicy nie widzę ;-)

    Bo większość zmian w oprogramowaniu Nokii od pewnego czasu ma na celu
    wyłącznie walkę z decertyfikacją

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 9. Data: 2009-07-19 20:21:48
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    czy ustawienia tel. po takiej aktualizacji pozostają?
    zawsze myslalem ze to powiadomienie dotyczy tylko softu do kompa a nie
    samego tel. dlatego do tej pory nie pobieralem

  • 10. Data: 2009-07-19 20:23:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 22:21:48 +0200, sunwick napisał(a):

    > czy ustawienia tel. po takiej aktualizacji pozostają? zawsze myslalem ze
    > to powiadomienie dotyczy tylko softu do kompa a nie samego tel. dlatego
    > do tej pory nie pobieralem

    Jak zrobisz backupa np. na kartę SD to możesz przywrócić ustawienia
    telefonu.