  • 1. Data: 2009-07-19 21:28:31
    Temat: Czy w Dębliniedziała PlayOnLine?
    Od: "dexter" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    na oficjalnej stronie nie ma w Dęblinie jeszcze zasięgu Play OnLine, ale na BTS
    Search już tam nadajnik 3G jest.
    Jest tutaj na forum ktoś z Dęblina bądź okolic? Jak z tym zasięgiem jest
    naprawdę? Może dopiero stawiają stację? A może jest tam już tylko BTS 900 (EDGE)?

    z góry dzięki za odpowiedź
    adam

  • 2. Data: 2009-07-20 05:17:42
    Temat: Re: Czy w Dębliniedziała PlayOnLine?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    dexter pisze:
> [...]
    > naprawdę? Może dopiero stawiają stację? A może jest tam już tylko BTS 900 (EDGE)?

    W BTSearch pisze czy UMTS czy GSM, czasami mimo UMTSowej stacji nei ma w
    Playu na mapce, powody moga byc nastepujace
    a) Brak lacza do stacji bazowej o "normalnej przeplywnosci" np jest
    tylko E1 dla 3 sektorow.

    b) zapachana stacja np jedyna w miescie ... po co reklamowac i ja dobijac.