  • 11. Data: 2013-04-26 19:41:29
    Temat: Re: tv crt thompson - dlugo sie zalacza [OT]
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:kle521$au3$1@mx1.internetia.pl...
    > Jakieś 15 lat temu pisał tutaj nasz kolega Juliusz: będzie dobrze jak Ty
    > schemat narysujesz. Widać, że czasy zmieniają się na jeszcze gorsze :-(

    omg ... więc ktos jeszcze Juliusza pamieta ... :D

    @

  • 12. Data: 2013-04-26 21:15:41
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    > omg ... więc ktos jeszcze Juliusza pamieta ... :D
    Eee... tam. Pamięta :-/
    To nie było 15 lat temu, tylko 13 i trochę i to było trochę inaczej,
    ale sens, myślę że podobny.
    Poza tym kogo mam pamiętać?
    Są tacy na tej grupie, którzy mają ponadprzeciętne zdolności i
    doświadczenia:
    Roman, Juliusz, Sebastian, Zbych, Waldek Jarek, Piotr, VSS i wielu, proszę
    wybaczyć, nie wymienionych, ale pamiętanych.
    Jeśli spędzi się w dobrym towarzystwie ponad dekadę, to już wiadomo, kto co
    reprezentuje,
    mimo różnic i czasem kłótni.
    Pozdrawiam,
    Sylwester

  • 13. Data: 2013-04-26 22:44:37
    Temat: Re: tv crt thompson - dlugo sie zalacza
    Od: Lukasz Spychalski <c...@o...pl>

    Irokez wrote:

    > 26 - tube gets not warm in time
    >
    > Albo siada kineskop, albo trzeba wymienić pamięć na z nowym softem
    > ver.4.0.

    Można też przytulić się do kineskopu na czas startu WN. Mojemu Tomciowi z
    błędem 26 przytulanie pomaga całkiem niezawodnie ;).

  • 14. Data: 2013-04-27 10:40:34
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    > Eee... tam. Pamięta :-/
    > To nie było 15 lat temu, tylko 13 i trochę i to było trochę inaczej,
    > ale sens, myślę że podobny.
    > Poza tym kogo mam pamiętać?

    jednego z dwóch kpiarzy przesmiewcow :) Juliusz i NameNo to był
    niezapomniany duet :) nie ujmujac im zupelnie wiedzy, oczywiscie ..

    @

  • 15. Data: 2013-04-27 21:37:22
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    > jednego z dwóch kpiarzy przesmiewcow :) Juliusz i NameNo to był
    > niezapomniany duet :) nie ujmujac im zupelnie wiedzy, oczywiscie ..
    To zależy, co dla kogo jest ważne.
    Ja w swoim życiu zyskałem wiele dzięki ludziom,
    którzy mają olbrzymią wiedzę i doświadczenie.
    Najczęściej wyśmiewali głupotę innych.
    I do nich należy być może i Juliusz.
    Nie jest to z pewnością miłe,
    niemniej jednak mało istotne przy głównym nurcie.
    To tak jak w szkole:
    Zapytasz się uczniów, czy dobry nauczyciel to taki, który jest luzakiem,
    czy ten który wymaga?
    Najczęściej odpowiedzą, że luzak jest fajny.
    I potem masz miernoty, które wspięły się na szczyty.
    I ci sami, co kiedyś uważali luzaków za fajnych,
    teraz mówią, że: "Tych polityków Panie to bym wszystkich powywieszał"
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl Systemy elektroniczne.