  • 1. Data: 2009-11-20 22:07:25
    Temat: tutorial do zakladkowego menu
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    witam

    widzial ktos tutorial jak zrobic tabbed menu z uwzglednieniem:

    - zakladki zachodza na siebie (cos jak taby w chrome), zakladka aktywna
    przykrywa brzegi zakladek znajdujacych sie obok niej
    - zakladka aktywna ma inny kolor

    wiem ze na sieci jest mmnostwo tutoriali ale poki co poklikalem chyba z
    10 i wszystkie pokazuja zwykle zakladki, z odstepami miedzy nimi :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2009-11-23 09:55:21
    Temat: Re: tutorial do zakladkowego menu
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "|<ońrad" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > wiem ze na sieci jest mmnostwo tutoriali ale poki co poklikalem chyba z
    > 10 i wszystkie pokazuja zwykle zakladki, z odstepami miedzy nimi :)

    tutoriala nie znam ale sam kiedys kombinowalem cos takiego, nie skonczylem
    co prawda ale chyba znalazlem w miare dzialajace rozwiazanie:
    http://wklej.org/id/213546/?zawin=0

    moze sie przyda ;)

    pliki z brzegami zakladek, zeby to mialo rece i nogi i ladnie na siebie
    nachodzilo, powinny byc w jakims formacie obslugujacym przezroczystosc i z
    niej korzystac ;)

    pozatem trza dorobic jakos sensownie brzegi zakladek skrajnych

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 3. Data: 2009-11-23 16:01:31
    Od: GK <g...@g...pl>

    kamyk pisze:

> [...]
    > niej korzystac ;)
    >
    > pozatem trza dorobic jakos sensownie brzegi zakladek skrajnych

    A skąd można ściągnąć pliki graficzne żeby zobaczyć jak to wygląda w
    całości?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-11-24 08:18:23
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd można ściągnąć pliki graficzne żeby zobaczyć jak to wygląda w
    > całości?

    Hej, jak widac w cssie mialem tam wstawione jpg - to znaczy nie
    przygotowalem porzadnych grafik z przezroczystoscia zeby to wygladalo jak
    nalezy. Owe jpg mozna sciagnac stad: http://www.sendspace.com/file/n9w5j3

    Daja one jedynie to, ze widac przesuwanie sie na wierzch zakladki na ktora
    sie najedzie

    --
    pozdrowionka
    Kamyk