  • 1. Data: 2009-11-19 23:40:44
    Temat: banner flash i warstwa
    Od: "sado4dnow" <s...@w...pl>

    Witam,

    Wrzuciłem na stronę skrypt pokazujący dynamicznie warstwe (autocomplete na
    jquery) pod polem formularza.
    Niestety, jeszcze poniżej jest banner flash.
    Efekt jest taki, że tak gdzie na siebie zachodzą na górze jest flash.
    Co można z tym zrobić ? Czy da się jakoś ustalić, że warstwa z autocomplete
    ma być "wyżej" niż flash i ma być wyświetlana nad flashem ??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-11-19 23:50:14
    Temat: Re: banner flash i warstwa
    Od: "sado4dnow" <s...@w...pl>

    ps.

    Czy wystarczy użyć:
    <param name="wmode" value="transparent">
    wmode="opaque" w embed + odpowiedni z-index
    żeby na 100% było ok w różnych przeglądarkach ? Czy też potrzebne są jakieś
    dodatkowe triki ?

  • 3. Data: 2009-11-20 07:32:02
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wmode="opaque" w embed + odpowiedni z-index
    > żeby na 100% było ok w różnych przeglądarkach ? Czy też potrzebne są

    zazwyczaj wystarcza

    --
    pozdrowionka
    Kamyk