  • 1. Data: 2009-11-19 10:11:31
    Temat: CRUD i ładne formularze w css
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Nie mam zdolności do css'owania ładnie wyglądających formularzy, buduję
    aplikację webową i szukam jakiegoś gotowego css'a z ikonkami typu "edytuj"
    "kasuj" "dodaj" itp. Czy można możecie polecić jakieś ładne gotowce? Chodzi o
    typowe tabele z danymi.

  • 2. Data: 2009-11-19 10:30:52
    Temat: Re: CRUD i ładne formularze w css
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > "kasuj" "dodaj" itp. Czy można możecie polecić jakieś ładne gotowce? Chodzi o

    Stąd możesz zerżnąc http://www.webresourcesdepot.com/free-admin-template
    -for-web-applications/ ;-)

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 3. Data: 2009-11-19 10:34:28
    Od: "Piotr " <p...@g...pl>

    vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał(a):

    > Stąd możesz zerżnąc http://www.webresourcesdepot.com/free-admin-template
    -fo
    > r-web-applications/ ;-)

    O coś takiego właśnie chodziło - dzięki wielkie! :)
    Nie krępujcie się jednak wrzucać inne podobnie ciekawe templatki!