-
1. Data: 2014-03-30 22:50:40
Temat: turbo w OM642
Od: megrimsES <m...@i...pl>
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
-
2. Data: 2014-03-31 01:28:45
Temat: Re: turbo w OM642
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące odgłosy.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
3. Data: 2014-03-31 07:13:59
Temat: Re: turbo w OM642
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
> W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>
> Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące odgłosy.
>
>
A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim
obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz
żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
-
4. Data: 2014-03-31 07:17:45
Temat: Re: turbo w OM642
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
> W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
>> W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
>>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>>
>> Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżące
>> odgłosy.
>>
>>
> A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim
> obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz
> żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
> Wg GPS'a poszło 255.
Zapomniałem dodać, że dźwięk turbo brzmi raczej jak odgłos świerszcza
niż standardowy gwizd turbiny.
-
5. Data: 2014-03-31 09:18:20
Temat: Re: turbo w OM642
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach kulkowych i
chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion kilometrów...
Pzdr
Piotrek
-
6. Data: 2014-03-31 10:26:36
Temat: Re: turbo w OM642
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
> "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
> news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>
> zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
> kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
> kilometrów...
>
> Pzdr
> Piotrek
C320CDI 2005 rok po lifcie.
I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?
-
7. Data: 2014-03-31 11:01:39
Temat: Re: turbo w OM642
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-03-31 10:26, megrimsES pisze:
> W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
>> "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
>> news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
>>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>>
>> zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
>> kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
>> kilometrów...
>>
>> Pzdr
>> Piotrek
>
> C320CDI 2005 rok po lifcie.
>
> I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
> Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?
Mi wszelkie suszarki robi www.wrcs.pl. Łącznie z budowaniem hybryd.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
8. Data: 2014-03-31 11:02:04
Temat: Re: turbo w OM642
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
> żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
> Wg GPS'a poszło 255.
Tylko? ;P
--
Pozdrawiam
Lewis
-
9. Data: 2014-03-31 11:56:59
Temat: Re: turbo w OM642
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
news:lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl...
> W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
>> "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
>> news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
>>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>> zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
>> kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
>> kilometrów...
>> Pzdr
>> Piotrek
> C320CDI 2005 rok po lifcie.
> I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
> Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?
pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę
która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś
luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany
nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na
drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt
500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało.
Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżę na drugiej już bybrydowej
turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok
i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.
Pzdr
Piotrek
-
10. Data: 2014-03-31 12:16:41
Temat: Re: turbo w OM642
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 31 Mar 2014 01:28:45 +0200, Lewis napisał(a):
> spadek mocy
Albo wzrost mocy. Kolega w Vitarze mial cieknace olejem turbo. Po naprawie
moc spadla :)
--
Maciek
Kobiety są zasadniczo trudne w obsłudze
Na szczęście mają pare paneli dotykowych i myszkę