-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4a.news.xs4all.
nl!xs4all!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: turbo w OM642
Date: Mon, 31 Mar 2014 10:56:59 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 28
Message-ID: <lhbe59$q9r$1@speranza.aioe.org>
References: <lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl> <lhb4rq$340$1@speranza.aioe.org>
<lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: fE9hLIjEBzrv8cIYPfaNWg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528723
[ ukryj nagłówki ]"megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
news:lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl...
> W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
>> "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
>> news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
>>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>> zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
>> kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
>> kilometrów...
>> Pzdr
>> Piotrek
> C320CDI 2005 rok po lifcie.
> I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
> Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?
pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę
która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś
luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany
nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na
drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt
500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało.
Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżę na drugiej już bybrydowej
turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok
i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=