eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyturbo w OM642Re: turbo w OM642
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4a.news.xs4all.
    nl!xs4all!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: turbo w OM642
    Date: Mon, 31 Mar 2014 10:56:59 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 28
    Message-ID: <lhbe59$q9r$1@speranza.aioe.org>
    References: <lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl> <lhb4rq$340$1@speranza.aioe.org>
    <lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: fE9hLIjEBzrv8cIYPfaNWg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528723
    [ ukryj nagłówki ]

    "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
    news:lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl...
    > W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
    >> "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
    >> news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
    >>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
    >> zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
    >> kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
    >> kilometrów...
    >> Pzdr
    >> Piotrek
    > C320CDI 2005 rok po lifcie.
    > I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
    > Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

    pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę
    która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś
    luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany
    nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na
    drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt
    500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało.
    Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżę na drugiej już bybrydowej
    turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok
    i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: