-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4a.news.xs4all.
nl!xs4all!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: turbo w OM642
Date: Mon, 31 Mar 2014 10:56:59 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 28
Message-ID: <lhbe59$q9r$1@speranza.aioe.org>
References: <lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl> <lhb4rq$340$1@speranza.aioe.org>
<lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: fE9hLIjEBzrv8cIYPfaNWg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528723
[ ukryj nagłówki ]"megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
news:lhb8rq$591$1@usenet.news.interia.pl...
> W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
>> "megrimsES" <m...@i...pl> wrote in message
>> news:lha02v$cqg$1@usenet.news.interia.pl...
>>> Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
>> zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
>> kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
>> kilometrów...
>> Pzdr
>> Piotrek
> C320CDI 2005 rok po lifcie.
> I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
> Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?
pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę
która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś
luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany
nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na
drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt
500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało.
Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżę na drugiej już bybrydowej
turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok
i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=