  • 11. Data: 2019-03-01 15:14:54
    Temat: Re: trzycylindroza nieuleczalna
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >>np Rolls Royce, który w ofercie
    albo ten slimak to ryba albo licza razem z bmw.
    aston Martin Cygnet - takie cos bylo kiedys.
    ponoc produkowane w zwiazku z radosna tworczosacia panow na emeryturze
    politycznej w parlamentach europejskich.
    ale wprost tej tezy nie udalo mi sie sprawdzic.

  • 12. Data: 2019-03-01 16:11:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Brak odpowiedzi to tez odpowiedz.

  • 13. Data: 2019-03-01 16:54:05
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > radosc, zabawe i nauke.
    i niekontrolowane rozmnazanie...
    w takim razie nalezy kupowac tylko 12 garkowce.
    niech oni jednak maja dalej po te wode....

  • 14. Data: 2019-03-01 17:42:45
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Brak odpowiedzi to tez odpowiedz.

    Jednak umiesz bez ubliżania, więc odpowiadam na Twoje poprzednie pytanie:
    tak, to była ironia.

  • 15. Data: 2019-03-01 19:44:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-01 o 17:42, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jednak umiesz bez ubliżania, więc odpowiadam na Twoje poprzednie
    > pytanie: tak, to była ironia.

    Pośmiejmy się teraz.

  • 16. Data: 2019-03-01 20:09:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-03-01 o 08:34, Poldek pisze:

    > Miałem przez 10 dni samochód zastępczy Focus Ecoboost 1.0 125 KM.
    > Po pierwszym dysonansie związanym z innym odgłosem pracy silnika, po 1
    > dniu już lubiłem ten samochód z tym silnikiem. Po 10 dniach
    > przyzwyczaiłem się do odgłosu pracy 3 cylindrów, że wsiadając z powrotem
    > do mojego dziwny wydał mi się w pierwszej chwili odgłos silnika 4
    > cylindrowego, a moje 1.4 150 KM wydało mi się wcale nie przyspieszać
    > odczuwalnie lepiej.

    Jak z kobietami.
    Każda potwora znajdzie adoratora.

  • 17. Data: 2019-03-02 09:14:25
    Od: Peter <p...@o...pl>

> [...]
    > do mojego dziwny wydał mi się w pierwszej chwili odgłos silnika 4
    > cylindrowego, a moje 1.4 150 KM wydało mi się wcale nie przyspieszać

    kolejne podobieństwo:

    jak otwieram maskę takigo ecoboosta to ukazuje się obraz spaghetti kabli
    i rurek bliźniaczo podobne do obrazu CC 700 z gaźnikiem aisan

    :D

  • 18. Data: 2019-03-02 14:09:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się zbiera
    > ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie za który

    Jest trochę jednak aut 4-cylindrowych. Przesadzasz. Nawet Vitara 1.4 ma
    silnik 4 cylindry (140 KM).
    I takich aut jest trochę - praktycznie każdy o mocy powyżej 120 KM jest
    4-cylindrowy.
    T.

  • 19. Data: 2019-03-02 16:24:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-02 o 14:09, T. pisze:

    > Jest trochę jednak aut 4-cylindrowych. Przesadzasz. Nawet Vitara 1.4 ma
    > silnik 4 cylindry (140 KM).
    > I takich aut jest trochę - praktycznie każdy o mocy powyżej 120 KM jest
    > 4-cylindrowy.

    Jednak nie każdy - jak np. już wyżej wspomniany Ford 1.0 125 KM.

  • 20. Data: 2019-03-02 22:59:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-03-02 o 16:24, Poldek pisze:

    > Jednak nie każdy - jak np. już wyżej wspomniany Ford 1.0 125 KM.

    Ford to nawet ma 1.0 140KM.
    Ale to chyba najmocniejsze trzy cylindry obecnie w sprzedaży

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: