  • 1. Data: 2019-02-28 01:41:59
    Temat: Wreszcie Twizy za 20 tysięcy PLN
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@allegro.pl/a6a

    Ale brak mu jednego koła oraz 10 koni :-)

  • 2. Data: 2019-02-28 04:44:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma opuszczane elektrycznie szyby, znaczy sie ma drzwi. Dyche drozsze maja z czterema
    kolami. Cena niby w miare atrakcyjna ale z drugiej strony smarta w przyzwoitym stanie
    mozna kupic za 5-6 tysiecy. Smart warczy jak samochod, jezdzi jak samochod, ma
    wyposazenie jak samochod.

  • 3. Data: 2019-02-28 05:47:29
    Temat: Re: Wreszcie Twizy za 20 tysięcy PLN
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2019-02-28 o 01:41, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@allegro.pl/a6a
    >
    > Ale brak mu jednego koła oraz 10 koni :-)

    nie nie nie chinski lingdongkingkong, w tej cenie mam dobry skuter 125...

    jak zrobią kopię twizzy za pół ceny to może...

  • 4. Data: 2019-02-28 09:09:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-28 04:44, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    przyzwoitym stanie mozna kupic za 5-6 tysiecy. Smart warczy jak samochod, jezdzi jak

    Smart Electric Drive???

  • 5. Data: 2019-02-28 09:14:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-28 05:47, Peter wrote:

    > nie nie nie chinski lingdongkingkong, w tej cenie mam dobry skuter 125...

    Bez dachu dobry?

    > jak zrobią kopię twizzy za pół ceny to może...

    Kto?

    O Rayttle E28 słyszał?

  • 6. Data: 2019-02-28 21:23:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co od razu elektryczny smart. Policz ile smartem z dizlem przejedziesz za 15 000
    zlotych.

  • 7. Data: 2019-02-28 22:42:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-28 21:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po co od razu elektryczny smart. Policz ile smartem z dizlem przejedziesz za 15 000
    zlotych.

    Nie po to chcę elektryka by mi warczał

  • 8. Data: 2019-03-01 01:51:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bogatemu nikt nie zabroni. Kupuj.

  • 9. Data: 2019-03-01 06:27:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bogatemu nikt nie zabroni. Kupuj.

    Znalazłeś drugiego mocnego w gębie.
    Pierwszy Tesle kupował i do dzisiaj jeździ jakimś oplem za szrotu.