  • 1. Data: 2019-03-01 05:39:43
    Temat: trzycylindroza nieuleczalna
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Samochody opanowała już kompletnie choroba trzycylindroza, jeszcze w
    tamtym roku można było kupić:
    suzuki vitara 1.6 benzyna
    jeep renegade 1.6 benzyna

    dzisiaj wszystko 1.0 trzycylindroza, czy ich pojejalo kompletnie, mam 3
    cylindry w polo i za darmo tego więcej nie chce, jedzie się jak
    cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się zbiera
    ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie za który
    wołają sobie 60tys+

    czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

  • 2. Data: 2019-03-01 06:26:15
    Temat: Re: trzycylindroza nieuleczalna
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-01 o 05:39, Peter pisze:

    > czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

    Dla producenta są. Mniejszy haracz za emisję co pozwala
    montować normalne silniki w samochodach dla bogatych.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-03-01 08:34:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się zbiera
    > ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie za który

    Miałem przez 10 dni samochód zastępczy Focus Ecoboost 1.0 125 KM.
    Po pierwszym dysonansie związanym z innym odgłosem pracy silnika, po 1
    dniu już lubiłem ten samochód z tym silnikiem. Po 10 dniach
    przyzwyczaiłem się do odgłosu pracy 3 cylindrów, że wsiadając z powrotem
    do mojego dziwny wydał mi się w pierwszej chwili odgłos silnika 4
    cylindrowego, a moje 1.4 150 KM wydało mi się wcale nie przyspieszać
    odczuwalnie lepiej.

  • 4. Data: 2019-03-01 09:29:28
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-03-01 o 06:26, RadoslawF pisze:

    > Dla producenta są. Mniejszy haracz za emisję co pozwala
    > montować normalne silniki w samochodach dla bogatych.

    Bo właśnie nie wszyscy zdają sobie sprawę, że normy emisji sa nie tylko
    per model samochodu, ale per cała gama modeli oferowanych przez danego
    producenta.
    Dlatego opłaca się mież w ofercie elektryka, hybrydę, silniki
    3-cylindrowe, żeby ten sumaryczny wynik zbić w dół. Żeby własnie było
    miejsce np na zaoferowanie dużego, oldschoolowego V8.

    Tylko nie wiem jak powyższe się ma do np Rolls Royce, który w ofercie
    nie ma nic poniżej 5 metrów długości i 2t wagi.

    --
    viktorius

  • 5. Data: 2019-03-01 09:37:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-01 o 09:29, viktorius pisze:

> [...]
    >
    > Tylko nie wiem jak powyższe się ma do np Rolls Royce, który w ofercie
    > nie ma nic poniżej 5 metrów długości i 2t wagi.

    Zapewne spaliny z RR nie zatruwają tak jak spaliny z VW i przy okazji
    pachną drogimi perfumami.

  • 6. Data: 2019-03-01 12:39:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się
    > zbiera ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie

    Chyba żadnych, w sumie ani to przeszkadza ani nie pomaga. Silnik niby
    bardziej trzęsie na wolnych obrotach ale, przynajmniej w moim CRDI nie
    przenosi się to na karoserię. Paliwa żre tyle że i pewnie i niejeden
    sześciogarowiec mógłby pozazdrościć.

  • 7. Data: 2019-03-01 13:30:40
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 05:39, Peter pisze:
> [...]
    > cinquecento, nie mówię tu o mocy bo np fabia 1.0 95KM fajnie się zbiera
    > ale ta kultura pracy jest nie do zaakceptowania w samochodzie za który

    Mam Rapida 1,0TSI 110KM i całkiem przyjemnie się nim jeździ

  • 8. Data: 2019-03-01 13:30:56
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > czy są jakieś zalety 3 cylindrów?

    Oczywiście: kupujesz 3 świece do wymiany a nie 4, podobnie 3 kable, itp.
    Przeliczając na liczbę aut chronisz planetę przed zalewem plastiku z kabli,
    dzięki czemu dzieci z Afryki mają mniej zatrutą wodę pitną i nie muszą iść
    po nią tak daleko, jak chodziły dawniej a zaoszczędzony czas przeznaczają na
    radość, zabawę i naukę.

  • 9. Data: 2019-03-01 14:18:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z dziecmi z Afryki zajebales dla jaj czy jestes taki glupi ze w to wierzysz?

  • 10. Data: 2019-03-01 14:52:07
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Z dziecmi z Afryki zajebales dla jaj czy jestes taki glupi ze w to
    > wierzysz?

    Jeśli zadasz pytanie w kulturalny sposób, to Ci odpowiem. Chamem możesz być
    w gronie swoich najbliższych, jeśli im to nie przeszkadza. Ja takiej formie
    zwracania się do mnie mówię nie.