  • Data: 2010-02-03 17:27:10
    Temat: trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Męczę się z wyborem notebooka
    podstawowe założenia to 12"-14" (optimum 13,3" - przyzwyczaiłem się do
    tego rozmiaru).
    dosyć wydajny procesor (tak od 2GHz wzwyż)
    dobrze by było z wydajną kartą graficzną (jak by były dwie to było by
    idealnie.)
    bateria tak by realnie trzymał +/- 5 godzin.
    Dysk nie ma znaczenia bo czeka na kompa SSD

    Problem z tym że wymagania spełnia MacBook Pro, ale mnie się nie podoba :)

    Znalazłem jeszcze Lenovo T400S
    HP EliteBook 6930p

    z sony mogła by być seria S ale jej jeszcze nie ma :)

    a i ceną na razie się nie przejmuję to już selekcja w drugiej kolejności
    :) bo problemem jest znalezienie czegoś rozsądnego.

    Liczę na Was - na pewno co więcej głów i oczu (przeglądających sieć) to
    nie 1+2 (głowa + oczy) :)

    pozdr.