  • Data: 2010-02-03 20:43:45
    Temat: Re: trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-03 20:26, Maciej Browarczyk pisze:

    > Uzywales dluzej niz chwile? Ja uzywalem, nie zamienilbym na innego
    > laptopa. Wszystkie rozwiazania sa przemyslane, np. to gniazdo zasilania
    > x razy uratowalo mi laptopa od upadku ze stolu. Jesli zrazaja Cie takie
    > pierdoly (ktore w krotkim okresie czasu okazuja sie duzymi zaletami) to
    > moze powinienes po prostu kupic jakiegos Acera/Asusa i po prostu
    > ponarzekac na slaba jakosc wykonania i tym podobne ;) bo jak widac "nie
    > dogodzisz".

    no widzisz, moi znajomi stali się Macfilami ale jak gdzieś idziemy i
    podpinamy kompy to mnie się jeszcze nie trafiło żeby od kopa mi wszystko
    nie działało a oni mają problemy, a to ktoś zapomniał przejściówki do
    rzutnika a to znowu coś innego, a dodatki do tych kompów są drogie i to
    w całkowicie nie uzasadniony sposób.
    Ja rozumiem że Tobie pasi ale ja szukam czegoś innego, może jak kiedyś
    Pan S dojdzie do wniosku, że uprzykrzanie życia użytkownikom którzy nie
    są zapatrzeni w firmę ale w rozwiązania nie ma sensu i zrobi coś co
    trzyma więcej niż tylko swoje standardy to się przekonam :)

    pozdr