  • Data: 2010-02-03 21:29:09
    Temat: Re: trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Qbab pisze:

    > np to że rzutnik tak się z nim dogadał że cały obraz miał proporcje
    > kwadratu - nie mam pojęcia dlaczego.

    Nie mam pojecia czemu tak sie stalo. Podlaczalem MB pod rozne urzadzenia
    wyjscia (monitory o roznych proporcjach, 4:3, 16:10, 16:9, telewizory,
    rzutniki) przez DVI/VGA i nigdy nie bylo problemu, wrecz bym powiedzial
    konfiguracja byla bajecznie prosta, bo MB wykrywal sam maksymalna
    rozdzielczosc i ja proponowal (ale w ustawieniach mozna bylo wybrac
    takze inne).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek