  • 1. Data: 2010-04-28 19:37:25
    Temat: trochę OT - narzędzia GNU pod Windows 7
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Kto pamięta Windows Services for UNIX albo Interix ? Można było ściągnąć
    za darmo w wersji 3.5, a wcześniej tylko kupić. Sprawa przycichła bo
    długo nie było nowych wersji (np dla Vista).

    Okazuje się że jest teraz nowa wersja, dostępna dla Windows 7:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?fami
    lyid=DC03485B-629B-49A6-B5EF-18617D1A9804&displaylan
    g=en

    są tam m.in. następujące elementy : GNU SDK i GNU Utilities. Muszę to
    sprawdzić, może da się skompilować nową wersję GCC i jakiś X-Server ...

    B.

  • 2. Data: 2010-04-28 23:19:48
    Temat: Re: trochę OT - narzędzia GNU pod Windows 7
    Od: arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>

    W dniu 2010-04-28 21:37, Bronek Kozicki pisze:
> [...]
    > http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?fami
    lyid=DC03485B-629B-49A6-B5EF-18617D1A9804&displaylan

    Mi doskiwera brak tego dla Windows XP x64 (ew Server 2003 x64)