  • 1. Data: 2011-06-17 06:40:27
    Temat: toshiba notebook - wydajnosc chlodzenia
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    wczoraj corka grala na notebooku (Sims) i 2 razy wylaczyl jej sie
    notebook. Byl mocna cieply, wiec domyslam sie, ze to z powodu
    przegrzewania. Zalaczylem test wydajnosci chlodzenia i wyszlo, ze
    trzeba przeczyscic. Wiec przeczyscilem (silne dmuchniecia w
    kratke.....) i test - bylo juz OK.

    Powolywali sie na instrukcje.....i czy jest jakis "bardziej" sposob na
    przeczyszczenie? Czy cos trzeba odkrecic, i sprezonym powietrzem
    przedmuchac?

    Oraz czy jest jakis kawalek programu, ktory mozna byloby zainstalowac,
    ktory monitorowalbym temperature i pisal do logow? Bo po restarcie
    komputera szukalem w logach systemu i nic nie znalazlem.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-17 07:24:10
    Temat: Re: toshiba notebook - wydajnosc chlodzenia
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 17-06-2011 08:40, a...@p...pl rzecze:

    > Powolywali sie na instrukcje.....i czy jest jakis "bardziej" sposob na
    > przeczyszczenie? Czy cos trzeba odkrecic, i sprezonym powietrzem
    > przedmuchac?

    Ja bym nie rozbierał- nie zawsze jest to proste, nie wiadomo,
    co z gwarancją itp. Przedmuchałbym z zewnątrz i nie zakrywał
    otworów wentylacyjnych w czasie pracy.

    > Oraz czy jest jakis kawalek programu, ktory mozna byloby zainstalowac,
    > ktory monitorowalbym temperature i pisal do logow? Bo po restarcie

    Bo to jeden? Zapytaj na grupie poświęconej używanemu
    systemowi operacyjnemu.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-06-17 08:28:54
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Zwykle, żeby toshibę przeczyścić trzeba rozebrać całość i wyjąć płytę
    główną niekiedy, aby dostać się do wentylatora.