  • 1. Data: 2011-06-16 19:45:11
    Temat: co lepsze? QUADRO NVS 285 vs RADEON X600
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ATI RADEON X600 128MB DVI,TV PCI-E niski profil

    czy

    PNY NVIDIA QUADRO NVS 285 128MB DMS59 PCI-E niska

    ta druga to jakaś zagadka, nie wiem po co tak nakombinowali z nazewnictwem,
    do jakiego modelu geforce to porównać
    patrząc na cenę ma być lepsza od radeona

  • 2. Data: 2011-06-16 21:26:19
    Temat: Re: co lepsze? QUADRO NVS 285 vs RADEON X600
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    GF6200

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-06-18 14:44:36
    Temat: Odp: co lepsze? QUADRO NVS 285 vs RADEON X600
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > ATI RADEON X600 128MB DVI,TV PCI-E niski profil
    >
    > czy
    >
    > PNY NVIDIA QUADRO NVS 285 128MB DMS59 PCI-E niska

    zwrociles uwage na zlacze wideo w nvidi?

    roznice miedzy kartami za 20 zlotych beda zupelnie pomijalne

    skup sie raczej na dostepnosci sterownikow jezeli chcesz miec
    cos nowszego niz xp, dostepnych wyjsciach oraz poborze pradu
    gdybys bral cos poza tu wymienionymi

    a tak, nawet jezeli jedna bedzie o 50% szybsza niz druga
    (a nie bedzie) to i tak obie sa 10 razy wolniejsze od byle
    radeona 3650 (90 pln) a 100 razy wolniejsze od wpolczesnego
    5830 (450 pln) wiec wybor powinien polegac raczej na rzuceniu
    okiem czy ma potrzebne zlacza i jakas gwarancje