  • 11. Data: 2009-09-22 17:30:20
    Temat: Re: top 10 klawiatury
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-22 18:41:09 +0200, Piotr Rezmer

    > A jak z elektryzowaniem się? Kopie?

    A czemu by miała?

    de Fresz

  • 12. Data: 2009-09-22 18:12:57
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    de Fresz pisze:

    > A czemu by miała?

    Google mi wyrzuciły: shocking keyboard

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2009-09-22 18:51:00
    Od: tomekr <t...@n...pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > On Sep 21, 8:13 pm, Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>
    > wrote:

    > jesli chcesz dobra klawiature- to nie bierz zadnej slim. niewygodna,
    > mala, zle sie ja trzymie na kolanach, lekka.
    > bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
    > rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

    Slim są całkiem wygodne - pisze się lekko, nie musisz walić w klawisze z
    ogromną siłą (jak np. w spację w twojej klawiaturze), a nawet bardzo
    szybko. Jak ktoś ma także laptopa to pisze zgodnie z przyzwyczajeniem.

    Poza tym jakbym dużo używał myszy (grafika itp.) to zdecydowanie
    postawiłbym na klawiaturę wąską, bez bloku numerycznego, aby mieć mysz
    blisko siebie. Rozwalone na boki klawiatury ergonomiczne są tutaj antytezą.

  • 14. Data: 2009-09-23 06:38:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Sep 2009 18:32:01 +0200,
    Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl> screamed:

    > Dotykałeś go gdzieś w realu? layout szokujący :)

    Miałem to szczęście. Już by była moja (mam początki RSI).
    Tylko gdyby nie ta cena... :\

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:37:28 user up 12204 days, 20:32, 1 user, load average: 0.18, 0.10, 0.04 ]

    Every woman's a 10. It just depends upon which base you're counting in.

  • 15. Data: 2009-09-23 08:25:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-22 20:12:57 +0200, Piotr Rezmer

    > Google mi wyrzuciły: shocking keyboard

    Ze 2 lata używam 2 różnych i nic takiego mnie nie spotkało.

    de Fresz

  • 16. Data: 2009-09-23 09:52:31
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > A jak z elektryzowaniem się? Kopie?

    Nie. Dlaczego by miała?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 17. Data: 2009-09-23 09:54:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > bierz Microsoft Ergonomic Keyboard 4000 - mam druga sztuke (pierwsza
    > rozwalilem) i nie nazekam, w zyciu nie zamienilbym jej na nic innego.

    Ale ta ma dzielony układ, który dla wielu przyzwyczajonych
    do normalnych klawiatur jest po prostu nie do przetrawie-
    nia. Próbowałem. Piszę bardzo szybko i od bardzo dawna, ale
    niezgodnie ze sztuką (prawa ręka pokrywa 60% klawiatury)
    i wolałem mieć niedzieloną klawiaturę, niż przyzwyczajać
    się znowu dwa czy trzy lata do poprawnego pisania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 18. Data: 2009-09-23 13:02:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    m.googlegroups.com...
    wrote:

[...]

    ------------

    ja tez jestem fanem slimow (pelnowymiarowych oczywiscie). mniejszy skok
    klawiszy, mniejsze odstepy miedzy klawiszami, same zalety.

  • 19. Data: 2009-09-23 18:17:45
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message
    > Czy możecie podać swoje typy na najlepsze klawiatury slimi? Ja do tej pory byłem
    > fanem BTC 6300 (skok klawiszy, rozkład klawiszy, cicha praca). Jednak ostatnio
    > zakupiony egzemplarz jest już niższej jakości (klawisze nie działają iedentycznie,
    > czuć obcierki w układzie nożyc).

    logitech ultrax premium
    http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku=341896
    uzywam z powodzeniem juz trzeci rok i ciagle dziala jak nowa, jezeli
    poszukasz to znajdziesz w okolicach 60 pln

    klasyczny uklad (poza enterem), idealne klawisze, brak bajerow
    w miare odporna na zalania, po zdjeciu spodu mozna nawet wymyc pod
    prysznicem, niestety nierozbieralne klawisze - podnoszone malymi gumkami
    ktore cholernie trudno wsadzic we wlasciwe miejsce przy skladaniu

  • 20. Data: 2009-09-23 20:00:54
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    tg pisze:

    > niestety nierozbieralne klawisze - podnoszone malymi gumkami
    > ktore cholernie trudno wsadzic we wlasciwe miejsce przy skladaniu

    Tutaj BTC jest lepsze, klawisze się bardzo łatwo ściąga i nakłada

    --
    pozdrawiam
    Piotr