  • 1. Data: 2009-09-21 19:22:41
    Temat: Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

    Witam,

    Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu mojego drobnego problemu. Myślę o zmianie
    grafiki i lekkim ulepszeniu kompa, w którym siedzi Athlon Mobile 2500+ kręcony
    na 2GHz (10x200), 2x512DDR, całość na płycie ASUS A7N8X i zasilaczu ModeCOM Feel
    III 500W. Aktualna grafa to GF 7300GT DDR3 128MB na Zalmanie - jest sens brać
    tego ATI Sapphire Radeon HD3650 512MB DDR2? A może nie ma sensu zmieniać grafy
    lub jest coś o jeszcze lepszym stosunku cena/możliwości na AGP?

    Wielkie, wielkie dzięki za krótkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    - Harry

  • 2. Data: 2009-09-21 19:28:35
    Temat: Re: Radeon HD3650 czy GeForce 7300GT - oba na AGP.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Harry" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > cena/możliwości na AGP?
    >
    > Wielkie, wielkie dzięki za krótkie odpowiedzi.

    Przy przesiadce z 7600GT na rad 3650pro na p4 630@3,8 GHz zauważyłem wzrost
    wydajności. Pytanie, czy jest warte wydawania pieniędzy? Raczej nie (chyba,
    że za niewielką dopłatą).

  • 3. Data: 2009-09-21 21:29:40
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Aktualna grafa to GF 7300GT DDR3 128MB na Zalmanie - jest sens brać tego
    > ATI Sapphire Radeon HD3650 512MB DDR2?

    Zależy jaki będzie koszt przesiadki, ale w nowsze gry i tak nie pograsz ze
    względu na CPU.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2009-09-21 21:38:39
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Wielkie, wielkie dzięki za krótkie odpowiedzi.

    popchnij co się da na Allegro, weź Celerona E3200 (~150zł) + jakaś tania
    płyta na G31/P35(150-250) etc. + 2 GB DDR2 (~100) i do tego możesz wsadzić
    dowolną grafikę na pci-ex. dużo tańsze niż pozostałości na AGP i przy tym
    ogromny wybór. (od około 200 zł sensownie za 9600 GSO)

  • 5. Data: 2009-09-21 23:10:46
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

    > Zależy jaki będzie koszt przesiadki, ale w nowsze gry i tak nie pograsz ze
    > względu na CPU.

    Wypadkowy koszt przesiadki to pewnie koło 60-70zł, więc nie aż tak dużo. Wiem,
    że CPU ogranicza całość i zapewne niedługo trzeba będzie złożyć nowy sprzęt, by
    trochę pograć w jakiś nowe tytuły...

    Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie

    - Harry

  • 6. Data: 2009-09-21 23:13:40
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

> [...]
    > grafikę na pci-ex. dużo tańsze niż pozostałości na AGP i przy tym ogromny
    > wybór. (od około 200 zł sensownie za 9600 GSO)

    Sprzęt za max. pół roku wyląduje u ojca pod biurkiem. Będzie tylko do
    przeglądania www i czasami rodzinnych fotek. Wtedy przyjdzie czas na złożenie
    czegoś, co pociągnie nowsze lecz nie maksymalnie wymagające gry. Wtedy poproszę
    o pomoc w konfiguracji, bo już teraz te nazwy procków i slotów to czarna magia,
    a co będzie za pół roku???

    Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki

    - Harry

  • 7. Data: 2009-09-22 00:00:30
    Od: "maX" <a...@w...pl>

> [...]
    > cena/możliwości na AGP?
    >
    > Wielkie, wielkie dzięki za krótkie odpowiedzi.

    Twój CPU jest wolniejszy niż najwolniejszy dzisiejszy CPU w sklepach, ale
    przede wszystkim nie ma SSE2 co uniemożliwi odpalenie nowych gier.

  • 8. Data: 2009-09-22 08:21:32
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Wypadkowy koszt przesiadki to pewnie koło 60-70zł, więc nie aż tak dużo.

    Przy takich kosztach zaryzykowałbym przesiadkę.

    Pozdrawiam,
    Michał