  • 1. Data: 2009-09-21 17:24:45
    Temat: Jaki typ pamięci do Asus A3000?
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    Witam,

    Chciałbym zapytać, jaki typ pamięci RAM pasuje
    do notebooka Asus A3000? Niestety, ale
    nie wiem, jaki to jest model (nie napisano
    na spodzie, nie wyświetla się nic przy
    włączeniu komputera, nie mam dostępu do
    dokumentacji). Komputer ma ok.4-5 lat.
    Czy można bez przeszkód zainstalować
    w tym notebooku 2GB pamięci RAM?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Robbo

  • 2. Data: 2009-09-24 08:04:57
    Temat: Re: Jaki typ pamięci do Asus A3000?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robbo" <n...@y...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Chciałbym zapytać, jaki typ pamięci RAM pasuje
    > do notebooka Asus A3000? Niestety, ale
    > nie wiem, jaki to jest model (nie napisano

    Model sprawdzisz w BIOS, reszte tutaj

    http://tinyurl.com/y9y5jzb

    Pozdrawiam
    Kamil