  • 1. Data: 2010-03-19 17:37:06
    Temat: tom tom na nokii 6110
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    Witam
    Prosze o pomoc w zainstalowaniu tom toma na nokii 6110 z wbudowanym
    odbiornikiem GPS.
    W trakcie instalacji (plik 3.tomtom.sisx - z
    TomTom.With.Internal.GPS.Support.v6.02.S60v3.Symbian
    OS9.1.Cracked-BiNPDA) w
    pewnym momencie pojawia sie komunikat "nie mozna zaistalowac".
    Nie moge tego pokonac. Szukalem na roznych forach ale niestety nie pomoglo
    mi to znaczaco.

    Bede zobowiazany za pomoc w tej materii i chetnie sie odwdziecze w dogodnej
    postaci.

    moj adres
    cerberon @ poczta . onet . pl

  • 2. Data: 2010-03-19 17:53:45
    Temat: Re: tom tom na nokii 6110
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w pewnym momencie pojawia sie komunikat "nie mozna zaistalowac".
    > Nie moge tego pokonac. Szukalem na roznych forach ale niestety nie pomoglo

    A tu byles?
    http://peb.pl/tom-tom/187522-s60v3-tomtom-navigator-
    6-mapy.html

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2010-03-19 18:08:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 18:37:06 +0100, Edi napisał(a):

> [...]
    > pewnym momencie pojawia sie komunikat "nie mozna zaistalowac".
    > Nie moge tego pokonac. Szukalem na roznych forach ale niestety nie pomoglo

    Warez jest jak Media Markt, nie wiedziałeś?

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-03-19 18:18:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > to znaczaco.
    >
    > Bede zobowiazany za pomoc w tej materii i chetnie sie odwdziecze w dogodnej

    Dała bozia móżdżek, dała - ale nie pofałdowała.

  • 5. Data: 2010-03-19 18:40:21
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    OS9.1.Cracked-BiNPDA)

    > Dała bozia móżdżek, dała - ale nie pofałdowała.

    nie mozna byc mistrzem, takim jak Ty, we wszystkich dziedzinach

  • 6. Data: 2010-03-19 19:16:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > nie mozna byc mistrzem, takim jak Ty, we wszystkich dziedzinach

    Nie można, ale wypadało by znać netykietę oraz poprawną pisownię.

  • 7. Data: 2010-03-20 09:26:52
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 19-03-2010 18:37, Edi pisze:
> [...]
    > mi to znaczaco.
    >
    > Bede zobowiazany za pomoc w tej materii i chetnie sie odwdziecze w dogodnej

    Obawiam się, że jak zainstalujesz to nie będziesz zadowolony z jakości
    map. Jeśli dobrze pamiętam to pokrycie polski 51% - tragedia. Pozdrawiam
    Dan.

  • 8. Data: 2010-03-20 09:39:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:26:52 +0100, DanW napisał(a):

    > Obawiam się, że jak zainstalujesz to nie będziesz zadowolony z jakości
    > map. Jeśli dobrze pamiętam to pokrycie polski 51% - tragedia. Pozdrawiam

    Ot, mądrego to i dobrze posłuchać. To i tak ewenement, bo byłem,
    przekonany, że to ma pokrycie - jak zawsze - 0%.
    Tych 51% to nawet sam TomTom się chyba nie spodziewał.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-03-20 14:37:55
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    OS9.1.Cracked-BiNPDA)

    > Obawiam się, że jak zainstalujesz to nie będziesz zadowolony z jakości
    > map. Jeśli dobrze pamiętam to pokrycie polski 51% - tragedia. Pozdrawiam
    > Dan.

    Mam takiego Tom Toma zainstalowanego na E50, dziala bardzo dobrze, pokrycie
    dla mnie wystarczajace.
    Chcialem teraz zaistalowac Tom Toma na nokii 6110, odnalazlem co trzeba i
    niestety nie moge pokonac ostatniego kroku instalacji. Myslalem ze tutaj
    znajde kogos kto podpowie mi co trzeba zrobic. Przejzalem sporo dyskusji na
    ten temat ale nie znalazlem odpowiedzi. Moze nie jestem najbystrzejszy w
    kwestiach komorkowych ale szybko sie ucze.
    Edi

  • 10. Data: 2010-03-20 14:40:47
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie można, ale wypadało by znać netykietę oraz poprawną pisownię.

    wiedzialem ze w tych kwestiach mozna na Ciebie liczyc
    Ty lubisz tak mielic wode?