  • 11. Data: 2010-03-20 15:25:37
    Temat: Re: tom tom na nokii 6110
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 15:37:55 +0100, Edi napisał(a):

    > Chcialem teraz zaistalowac Tom Toma na nokii 6110, odnalazlem co trzeba i
    > niestety nie moge pokonac ostatniego kroku instalacji. Myslalem ze tutaj

    Jesteś całkowicie pewien, że odnalazłeś co trzeba?

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 12. Data: 2010-03-20 16:42:59
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    > Jesteś całkowicie pewien, że odnalazłeś co trzeba?

    postepowalem tak jak na tej stronie :
    http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-238.h
    tml
    zdobylem pliki o ktorych mowa dla tel z wbudowanym odbiornikiem GPS
    moj telefon to nokia 6110
    i przy instalacji pliku 3.tomtom.sisx pojawia sie komunikat "nie mozna
    zaistalowac".

    nie moge tego przeskoczyc
    Edi

  • 13. Data: 2010-03-20 17:38:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > wiedzialem ze w tych kwestiach mozna na Ciebie liczyc
    > Ty lubisz tak mielic wode?

    Nie jestem na tyle upośledzony, aby kraść i jeszcze prosić o pomoc.

  • 14. Data: 2010-03-20 18:18:16
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Edi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie jestem na tyle upośledzony, aby kraść i jeszcze prosić o pomoc.

    Ty chyba nie masz nic lepszego do roboty niz bicie piany?

  • 15. Data: 2010-03-20 18:33:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 17:42:59 +0100, Edi napisał(a):

> [...]
    > moj telefon to nokia 6110
    > i przy instalacji pliku 3.tomtom.sisx pojawia sie komunikat "nie mozna

    Bo, jak już pisałem - warez jest jak Media Markt.
    I też jak juz pisałem - czy jesteś całkowicie pewien, że odnalazłeś co
    trzeba.

    Zawsze możesz zapłacić za legalny program, to nie są wielkie pieniądze,
    przy okazji w cenie masz też wsparcie klienta, które usiłujesz sobie robić
    tutaj.

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 16. Data: 2010-03-20 18:57:53
    Od: "Edi" <w...@o...pl>

> [...]
    > przy okazji w cenie masz też wsparcie klienta, które usiłujesz sobie robić

    To byloby najlepsze rozwiazanie, ale o ile mi wiadomo na symbiana w wersji
    do mojej komorki (nokia 6110) nie wyszedl Tom Tom ktory obslugiwalby
    wewnetrzny odbiornik GPS

    Edi

  • 17. Data: 2010-03-21 13:06:44
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Dała bozia móżdżek, dała - ale nie pofałdowała.

    Dzieciaki skupcie się na udzielaniu *konkretnych* odpowiedzi, a nie
    pokazywaniu swego niedowartościowania ...

    Rafał

  • 18. Data: 2010-03-21 15:53:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 14:06:44 +0100, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Dzieciaki skupcie się na udzielaniu *konkretnych* odpowiedzi, a nie
    > pokazywaniu swego niedowartościowania ...

    A po czym wnosisz, drogi Watsonie, że ta grupa to miejsce wsparcia
    technicznego dla nieudolnych piratów?

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski