    From: "Edi" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tom tom na nokii 6110
    Date: Sat, 20 Mar 2010 15:37:55 +0100

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ho24cu$35e$1@news.onet.pl...
> [...]
    OS9.1.Cracked-BiNPDA)

    > Obawiam się, że jak zainstalujesz to nie będziesz zadowolony z jakości
    > map. Jeśli dobrze pamiętam to pokrycie polski 51% - tragedia. Pozdrawiam
    > Dan.

    Mam takiego Tom Toma zainstalowanego na E50, dziala bardzo dobrze, pokrycie
    dla mnie wystarczajace.
    Chcialem teraz zaistalowac Tom Toma na nokii 6110, odnalazlem co trzeba i
    niestety nie moge pokonac ostatniego kroku instalacji. Myslalem ze tutaj
    znajde kogos kto podpowie mi co trzeba zrobic. Przejzalem sporo dyskusji na
    ten temat ale nie znalazlem odpowiedzi. Moze nie jestem najbystrzejszy w
    kwestiach komorkowych ale szybko sie ucze.
    Edi