  • 1. Data: 2012-12-04 06:55:21
    Temat: thalia - jaki akumulator
    Od: m...@g...com

    Witam,

    thalia 1.2 16V 2006r, aktualnie mam oryginalny akumulator 47Ah, 420A, w katalogu
    centry do tego modelu jest Futura CA530 z trochę innymi parametrami (53Ah, 540).
    Czy to akumulator jest faktycznie właściwy do tego modelu? Czy lepiej wziąść Plusa
    czy Futurę?

  • 2. Data: 2012-12-04 09:17:10
    Temat: Re: thalia - jaki akumulator
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-04 06:55, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy to akumulator jest faktycznie właściwy do tego modelu? Czy lepiej wziąść Plusa

    Możesz braŚĆ ten większy. Tylko futura sama w sobie to nie są za
    szczęśliwe aku.

    Lewis

  • 3. Data: 2012-12-04 14:46:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >parametrami (53Ah, 540).
    >Czy to akumulator jest faktycznie właściwy do tego modelu? Czy lepiej

    Mysle ze bez wiekszego znaczenia - kazdy akumulator od 40Ah wzwyz
    bedzie dobry, o ile wielkosc i rozmieszczenie biegunow pasuja.

    J.

  • 4. Data: 2012-12-04 15:04:41
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Możesz braŚĆ ten większy. Tylko futura sama w sobie to nie są za
    > szczęśliwe aku

    Moja padła po roku (gwarancji nie uwzględnili) a zwykły szary bosch trzyma
    juz 5 lat

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7761 (20121204) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 5. Data: 2012-12-04 15:19:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-04 15:04, uciu pisze:

    > Moja padła po roku (gwarancji nie uwzględnili) a zwykły szary bosch trzyma
    > juz 5 lat
    >

    > uciu

    Dlatego mówię że futura to szajs, ale sama pojemność aku jest OK.

    Lewis

  • 6. Data: 2012-12-04 15:43:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dlatego mówię że futura to szajs, ale sama pojemność aku jest OK.

    Mnie trzyma 3 zime i jest ok.

    sz.

  • 7. Data: 2012-12-06 19:14:36
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Może być 53Ah, byleby nie stał na półce w sklepie więcej niż 2-3 m-ce,
    sprawdź datę przed zakupem. ;-)