  • 1. Data: 2014-02-10 17:47:14
    Temat: temperatura pracy potencjometru
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jaki zakres temperatur pracy może mieć coś takiego:
    http://allegro.pl/potencjometr-montazowy-lezacy-1k-o
    hm-4szt-1zl-i3876909312.html
    ?
    co się dzieje po przekroczeniu na minus i na plus?

  • 2. Data: 2014-02-10 19:15:12
    Temat: Re: temperatura pracy potencjometru
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-10 17:47, tusk, donald tusk napisał/a:
> [...]
    hm-4szt-1zl-i3876909312.html

    > ?
    > co się dzieje po przekroczeniu na minus i na plus?

    Spytaj swojego guru.
    Wypad.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-02-10 19:55:58
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    znaczy tuska?

  • 4. Data: 2014-02-10 22:43:05
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 10.02.2014 17:47, tusk, donald tusk pisze:
    > co się dzieje po przekroczeniu na minus i na plus?

    Na plus to topi się plastik :P

    Tempco takich potencjometrów, zwłaszcza chińskich noname, jest tak
    ogromne i nieprzewidywalne, że ktokolwiek dla kogo rozjazd 20% jest
    problemem a nie tylko trolluje powinien wybrać coś lepszego albo
    poradzić się prezesa.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 5. Data: 2014-02-11 10:55:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    widział Ktoś gdzies jakiego pdfa z tym związanego?

  • 6. Data: 2014-02-11 11:11:59
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-11 10:55, tusk, donald tusk pisze:
    > widział Ktoś gdzies jakiego pdfa z tym związanego?

    Pdfa do chińskiego potencjometru. Ty się chyba z Kaczyńskim na łeby
    pozamieniałeś.

  • 7. Data: 2014-02-11 11:15:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no bez jaj, Nikt tu nie wie?

  • 8. Data: 2014-02-11 11:44:46
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-11 11:15, tusk, donald tusk pisze:
    > no bez jaj, Nikt tu nie wie?

    Wiedzą, ale po twoich politycznych wypocinach na grupie o elektronice
    nikt nie ma ochoty ci pomagać. Pytaj swojego idola-Jarka. Poza tym jedna
    osoba całkiem sensownie ci odpowiedziała, ale chyba do ciebie nie
    dociera. Chyba masz w sobie coś z rycerza.

  • 9. Data: 2014-02-11 11:47:09
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    amen, a teraz coś na temat...

  • 10. Data: 2014-02-11 17:15:19
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-11 11:47, tusk, donald tusk pisze:
    > amen, a teraz coś na temat...

    Wszystko zostało napisane, ale ty po polsku nie umiesz czytać. Obawiam
    się nikt już więcej nic nie napisze. Dla mnie EOT., bo nie chcę innym
    wyciągać cię z KF.