  • 11. Data: 2014-02-11 17:19:44
    Temat: Re: temperatura pracy potencjometru
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    widać u mnie nie ma tych wartościowych maili...

  • 12. Data: 2014-02-11 17:22:33
    Od: "Sunnynet" <d...@i...pl>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > amen, a teraz coś na temat...

    tobie na temat to tylko jedno słowo:

    WYPIERADALAJ!

    i nie zmieniaj ciągle nicka, bo jak szambo wyłazisz z KFa....

  • 13. Data: 2014-02-11 17:50:52
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no teraz to grant ci się należy...

  • 14. Data: 2014-02-11 18:58:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sunnynet,

    Tuesday, February 11, 2014, 5:22:33 PM, you wrote:

    [...]

    > i nie zmieniaj ciągle nicka, bo jak szambo wyłazisz z KFa....

    Nadaje ze stałego IP...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-02-11 19:44:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tak roman, to się popisałeś
    grant już dostałeś?

  • 16. Data: 2014-02-11 22:39:04
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 10.02.2014 17:47, tusk, donald tusk wrote:
    > jaki zakres temperatur pracy może mieć coś takiego:
    > http://allegro.pl/potencjometr-montazowy-lezacy-1k-o
    hm-4szt-1zl-i3876909312.html

    > ?
    > co się dzieje po przekroczeniu na minus i na plus?

    Takie potencjometry mają ścieżki z tego samego materiału co rezystory
    węglowe (nie z czystego węgla :-P). Wsp. temperaturowy od minus kilkuset
    do minus kilku tysięcy ppm/K, czyli jak temp. rośnie to rezystancja dość
    mocno spada -> im bardziej podgrzewasz, tym większy prąd płynie i
    podgrzewa go jeszcze bardziej!

    Jakub Rakus

  • 17. Data: 2014-02-12 10:28:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a jak te ppm przeliczyć na rezystancję?

  • 18. Data: 2014-02-12 12:49:16
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 12.02.2014 10:28, tusk, donald tusk pisze:
    > a jak te ppm przeliczyć na rezystancję?

    ROTFL. Przejrzeć zeszyt z podstawówki, konkretnie lekcję o procentach,
    promilach i proporcjach.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 19. Data: 2014-02-12 12:58:29
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    aj tam, od myślenia i rozumienia to jest tusk, gronkiewicz i cała komisja
    europejska...

    znalazłem info, że 10ppm to 0,1%... czyli te 100ppm to raptem 1%... czyli
    zupełnie nieźle...
    czy nie?

  • 20. Data: 2014-02-12 13:06:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    coś tu nie tak, gdy temperatura zmieni się o 50 stopni to mamy zmianę 50%...
    gdzie popełniłem błąd?