  • 21. Data: 2010-02-08 08:32:01
    Temat: Re: telewizor lcd jako monitor
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    KILu pisze:

    > Nie kazdy TV obsluguje 1:1 pixel mapping, a bez tego zawsze bedziesz
    > miec interpolacje, a co za tym idzie rozmyty obraz.
    Na szczęście w omawianych samsungach nie ma tego problemu, na co
    najmniej 2 wejściach.

    --
    Pozdro
    Simon

  • 22. Data: 2010-02-08 08:32:13
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > Jak będziesz podłączał pod kablówkę to kupuj tv z dvb-c.

    Co to oznacza?
    Dzięki,

    latet

  • 23. Data: 2010-02-08 09:05:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Wracając do tematu, co jest nie tak z tym supportem??

    Znalazłem błędy w oprogramowaniu tv (niektóry mogą nie zauważyć). Wysyłam do
    nich wiadomość - wiedzą o problemie, ale niewiadomo kiedy zostanie rozwiązane.
    Czekam już ponad pół roku na nowe oprogramowaniu.

  • 24. Data: 2010-02-08 10:00:10
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Na początek wejście monitora musi być zdolne do przepuszczenia
    > takiego pasma.
    > Po drugie, monitor musi chcieć z tego skorzytać (no, tu
    > być może upgrade firmware lub ujawnienie ukrytych
    > funkcjonalności mógłby pomóc), patrz niżej (to iż monitor
    > przyjmuje 75 czy 85Hz nie znaczy, że tyle wyświetla).
    > Monitory stereowizyjne (są na polskim rynku, Samsung 22333RZ
    > na przykład) wykorzystują dwa kanały DVI, aby "przepchnąć" obraz.
    >
    > Czy telewizory o których mowa mają dual-DVI?

    JEst se jakis nowy port, co podobno do tego sluzyc ma... z glowy mi
    wylecialo,a le niektore monitory komputerowe to maja (niektóre delle)

    > Właśnie z tym jest problem - o ile "każdy lepszy" CRT pozwala
    > na ustawienie 120Hz++ (rozdzielczość można zmniejszyć i tyle,
    > ale wtedy *wejście* da rady odczytać), o tyle zwykłe LCD
    > mają zafiksowane 60Hz (nawet jeśli umieją odbierać czy to
    > 56Hz czy 85Hz - buforują, a nie "przepuszczają" tyle na
    > ekran), i pewnie w telewizorach nie będzie lepiej.
    > Wyświetla taki 100/200/600Hz, ale obrazu który *wytwarza*,
    > a niekoniecznie obrazu który jest zdolny *przyjąć* z gniazdka.

    Wlasciwie ponoc do dobrego 3D wystarczy po 60hz na oko, czyli przesylac
    trzeba 120hz a nie 600 :)

  • 25. Data: 2010-02-08 10:01:29
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "zielony bazyliszek" <b...@a...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hknncd$fhv$...@n...onet.pl...
    >
    > Component też przesyła obraz HD.
    > DVD ma 576i, więc scart/Composite idealnie się sprawdzi.

    Niby tak, ale kabel grubszy :)

    Ogolnie od jakichs 1-2 lat to dla mnie ekrany wszelakie moglyby miec
    tylko HDMI i zadnych innych zbytecznych wejsc :)

  • 26. Data: 2010-02-08 10:33:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zielony bazyliszek" <b...@a...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hkonej$l34$...@n...onet.pl...
    > Ogolnie od jakichs 1-2 lat to dla mnie ekrany wszelakie moglyby miec tylko
    > HDMI i zadnych innych zbytecznych wejsc :)

    Dla mnie scart jest potrzebny.

  • 27. Data: 2010-02-10 00:25:31
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 8.2.2010, Latet napisał(a):

    > Co to oznacza?
    > Dzięki,

    Że podłączysz cyfrową kablówkę bez dodatkowego/zewnętrznego tunera.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 28. Data: 2010-02-11 08:42:52
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > Że podłączysz cyfrową kablówkę bez dodatkowego/zewnętrznego tunera.

    A co w tedy z kartą (tą, którą się otrzymuje od dostawcy i wtyka w tuner)? Co z
    kodowaniem?

    latet

  • 29. Data: 2010-02-11 09:43:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Latet" <l...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > A co w tedy z kartą (tą, którą się otrzymuje od dostawcy i wtyka w tuner)? Co
    > z kodowaniem?

    Kartę wkładasz do gniazda CI.

  • 30. Data: 2010-02-11 09:55:40
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Lukasik"
    >Że podłączysz cyfrową kablówkę bez dodatkowego/zewnętrznego tunera.

    Chyba że akurat trafi na kablówkę, która - jak Aster albo UPC - ma
    politykę "dajemy cały własny tuner, albo cmoknijcie nas w trąbkę".

    --
    \ K...@e...eu.org /