  • 11. Data: 2010-02-07 18:53:12
    Temat: Re: telewizor lcd jako monitor
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > Witam

    > Po co w TV 600 Hz?

    szykuja sie do Blu-ray 3D... po 300hz na oko bedzie :)

  • 12. Data: 2010-02-07 18:54:59
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Simon napisał:

    > Taki telewizor ma jeszcze jedną zaletę dużo różnych wejść

    konsola, dvd, pc i zaczyna mi brakowac wejsc ;)

  • 13. Data: 2010-02-07 19:43:52
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam
    W dniu 2010-02-07 19:53, zielony bazyliszek pisze:

    > szykuja sie do Blu-ray 3D... po 300hz na oko bedzie :)

    Ale to trzeba bedzie chyba nowe TV kupic...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2010-02-07 20:08:40
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > Witam

    > Ale to trzeba bedzie chyba nowe TV kupic...

    Ponoc tylko gogle, znaczy łokulary...

  • 15. Data: 2010-02-07 21:54:04
    Od: Simon <s...@N...onet.pl>

    W dniu 2010-02-07 19:54, zielony bazyliszek pisze:

    > konsola, dvd, pc i zaczyna mi brakowac wejsc ;)

    E tam, przecież zostaje jeszcze ich sporo
    Sumarycznie 3hdmi + 1DSUB + 1Component + 1SCART +1Composite = 7 wejść.
    Nie wykorzystałeś jeszcze połowy nawet :)

    Mój Dell miał tylko 2DSUB i musiało wystarczyć :)
    --
    Pozdro
    Simon

  • 16. Data: 2010-02-08 00:54:13
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Simon napisał:

    > E tam, przecież zostaje jeszcze ich sporo
    > Sumarycznie 3hdmi + 1DSUB + 1Component + 1SCART +1Composite = 7 wejść.
    > Nie wykorzystałeś jeszcze połowy nawet :)

    no ale ja tylko HDMI honoruje :)

  • 17. Data: 2010-02-08 04:00:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010, zielony bazyliszek wrote:

    > Ponoc tylko gogle, znaczy łokulary...

    Na początek wejście monitora musi być zdolne do przepuszczenia
    takiego pasma.
    Po drugie, monitor musi chcieć z tego skorzytać (no, tu
    być może upgrade firmware lub ujawnienie ukrytych
    funkcjonalności mógłby pomóc), patrz niżej (to iż monitor
    przyjmuje 75 czy 85Hz nie znaczy, że tyle wyświetla).
    Monitory stereowizyjne (są na polskim rynku, Samsung 22333RZ
    na przykład) wykorzystują dwa kanały DVI, aby "przepchnąć" obraz.

    Czy telewizory o których mowa mają dual-DVI?

    Właśnie z tym jest problem - o ile "każdy lepszy" CRT pozwala
    na ustawienie 120Hz++ (rozdzielczość można zmniejszyć i tyle,
    ale wtedy *wejście* da rady odczytać), o tyle zwykłe LCD
    mają zafiksowane 60Hz (nawet jeśli umieją odbierać czy to
    56Hz czy 85Hz - buforują, a nie "przepuszczają" tyle na
    ekran), i pewnie w telewizorach nie będzie lepiej.
    Wyświetla taki 100/200/600Hz, ale obrazu który *wytwarza*,
    a niekoniecznie obrazu który jest zdolny *przyjąć* z gniazdka.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-02-08 07:16:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zielony bazyliszek" <b...@a...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hknncd$fhv$...@n...onet.pl...
    > no ale ja tylko HDMI honoruje :)

    Component też przesyła obraz HD.
    DVD ma 576i, więc scart/Composite idealnie się sprawdzi.

  • 19. Data: 2010-02-08 07:33:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Simon" <s...@N...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Musze przyznać, że na wszystkich 3 obraz podłączony do komputera był
    > wyśmienity. Zarówno z wyjścia analogowego jak i cyfrowego.

    Tak, tylko support olewa klientów. :(

  • 20. Data: 2010-02-08 08:28:58
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    > Tak, tylko support olewa klientów. :(
    Hmm do tego etapu na szczęście jeszcze nie doszedłem.
    Po zakupie co ma działać to działa, sprzęt kompletny w przeciwieństwie
    do takiego IPboxa 910HD, który na rynku jest od dwóch lata, a nadal nie
    wszystko działa jak należy.
    Wracając do tematu, co jest nie tak z tym supportem??

    --
    Pozdro
    Simon