  • 41. Data: 2010-02-12 10:12:10
    Temat: Re: telewizor lcd jako monitor
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hl390k$61s$...@n...task.gda.pl...
    > czyli, jak masz w domu 2 - 3 telewizory, to musisz wykupić tez 2 - 3
    > abonamenty, bo inaczej nie da się się oglądać

    Jeżeli karta nie jest parowana można rozdzielić jej uprawnienia.

  • 42. Data: 2010-02-12 10:18:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> writes:

    > czyli, jak masz w domu 2 - 3 telewizory, to musisz wykupić tez 2 - 3
    > abonamenty, bo inaczej nie da się się oglądać

    W UPC drugi abonament jest znacznie tanszy, ale fakt, drugi dekoder
    trzeba wynajac...

    Oczywiscie zawsze pozostaje sygnal analogowy...

    MJ

  • 43. Data: 2010-02-12 10:25:52
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a jak wygląda sprawa z Vectrą ??

  • 44. Data: 2010-02-12 10:39:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości grup
    > a jak wygląda sprawa z Vectrą ??

    Z tego co wiem, to vectra paruje karty. Osobiście dla mnie parowanie jest
    całkowicie bez sensu.